نیروی انسانی کارآمد و متخصص رکن توسعه صنعت پتروشیمی

خورنا|باقرگل فر:مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: صنعت پتروشیمی ایران در مسیر توسعه خود با بهره گیری از خرد جمعی و نیروی انسانی کار آمد می تواند به اهداف خود دست یابد.

  آیین معارفه سیدرضا نوروز زاده مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز شنبه (۱۳آبان ماه) با حضورمعصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، شهیندخت مولاوردی، دستار ویژه رئیس جمهور در حقوق شهروندی، بیژن زنگنه، وزیر نفت، مرضیه شاهدایی، قائم مقام وزیر نفت ، فاطمه تندگویان، مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده در وزارت نفت و جمعی از مدیران وزارت نفت و نمایندگان مجلس برگزار شد.

بر اساس این گزارش، رضا نوروز زاده مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این مراسم اظهار کرد: اعطای فرصت خدمت به مردم از الطاف الهی است و باید زمان را طوری برنامه ریزی کنیم که خدمتگزار مردم باشیم.
وی با بیان این که صنعت پتروشیمی در کشور با وجود خوراک هیدروکربوری و زیرساخت‌های موجود و نیروی انسانی متخصص، استعداد پیشرفت بالایی دارد گفت: ارزش بزرگ این صنعت نیروی انسانی دانا و فهیم آن است که بدون تکیه بر خرد جمعی و اجماع نقطه نظرات مدیران آن رشد نخواهیم کرد و همچنین بهره مندی از خرد جمعی و سیاست‌گذاری‌های وزیرنفت اهداف صنعت را تامین خواهد کرد.
وی افزود : ظرفیت فعلی تولید ۶۰ میلیون تن است که در برنامه ششم توسعه به ۱۷۰ میلیون تن می رسد و تامین خوراک بین بخشی و توسعه‌ صادرات و پاسخ به نیازهای صنایع پایین دستی دراولویت‌های صنعت خواهد بود.
نوروز زاده ادامه داد: امیدواریم برای رسیدن به اهداف تبیین شده دراین نهاد ازخرد جمعی و تجربیات صاحب نظران گذشته بهره ببریم. من به دلیل سابقه فعالیتم در کمیسیون صنعت مجلس شورای اسلامی با این حوزه آشنا هستم و بعد از بازدید از تمام زیرساخت‌ها و با همکاری مدیران تلاش می کنیم تا بار سنگین صنعت پتروشیمی کشور را به سرمنزل مقصود برسانیم و مسیر توسعه را با همین رویکرد ادامه دهیم.
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری جدی در صنعت پتروشیمی از دوران آقای هاشمی رفسنجانی سردار فقید سازندگی آغاز شده است و فعالیت در این حوزه با وزارت مهندس زنگنه و مدیران توانمند آن که بعد اجرای اصل ۴۴و خصوصی سازی روند رشد آن را دنبال کرده‌اند باعث افتخار من است و از تجربیات همگان استفاده خواهم کرد و امیدوارم از عهده این مسئولیت خطیر برآیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *