هندبال بهبهان نیازمند حمایت مسؤلان

خورنا|پدرام کسائی: صبح امروز ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱ از سری مسابقات سوپر لیگ هندبال بانوان کشور مسابقه بین تیم های بهمن بهبهان بعنوان نماینده استان خوزستان و شهید چمران لارستان بعنوان نماینده استان فارس برگزار شد.

این مسابقه با استقبال پرشور بانوان بهبهانی همراه بود بطوری که کلیه سکوهای سالن ولایت بهبهان و کناره های زمین مملو از جمعیت بود و بسیاری از مشتاقان پشت درهای سالن بودند.

رئیس هیئت هندبال شهرستان بهبهان در گفتگو با خبرنگار خورنا در خصوص این سری مسابقات گفت: نماینده فدراسیون هندبال تا آخرین دقایق پیش از شروع بازی نسبت به کفپوش های سالن ولایت اعتراض اشتند که با تلاش همکاران ما از شب گذشته تا کنون این کفپوش ها چسب زده شده بود و با اصرار بیش از حد ما نماینده فدراسیون مجوز برگزاری مسابقه را صادر کرد.

وی در تشریح تیم شهید چمران لارستان گفت: این تیم دارای ۷ بازیکن ملی بوده و به تازگی از مسابقات آسیائی بازگشته است. بازیکنان این تیم بسیار با تجربه هستند و این تیم یکی از بهترین تیم های این سری از مسابقات و مدعی اصلی قهرمانی است.

محسن آذر حزین در ادامه گفت: تیم های هندبال بهبهان در رده های مختلف سنی آقایان و بانوان در سطوح مختلف در مسابقات استانی و ملی با کمترین امکانات و اسپانسر حضور فعال دارند.

آذر حزین گفت: برای برگزاری و حضور در این سری مسابقات از هفته ها پیش دیدارهای مختلفی با مسئولان محلی و استانی داشتم که وعده های مختلفی در جهت حمایت از ما برای حضور هرچه بهتر در این مسابقات را دادند، ولی تا کنون هیچ یک از این وعده ها محقق نشده است.

آذر حزین گفت: این اولین تجربه ما در لیگ برتر بانوان بوده، امیدواریم مسئولان جهت حمایت از ورزش بانوان به وعده های خود جامه عمل پوشانده تا بانوان هندبالیست تیم بهمن بتوانند با روحیه بهتر در مسابقات ظاهر شوند.

آذر حزین گفت: در پایان از حضور پرشور بانوان بهبهانی جهت تشویق بانوان هندبالیست کمال تشکر و قدردانی را دارم.

نویسنده: پدرام کسائی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *