بدهی ۱۸ میلیاردی شهرداری رامهرمز

خورنا-فرشیدفرجی شهردار جدید رامهرمزگفت : شهرداری رامهرمز ۱۸ میلیارد تومان بدهی دارد

به گزارش خورنا، مهدی نورالدین موسی در مراسم تکریم و معارفه شهردار جدید و سابق این شهر اظهار داشت: شهرداری رامهرمز در حال حاضر ۱۸ میلیارد تومان بدهی دارد و دارای تجهیزات و ناوگان شهری بسیار فرسوده‌ای است.

وی ادامه داد: هزینه نگهداری تجهیزات فرسوده بسیار بالاست و علاوه بر آن ماهانه قریب به یک میلیارد تومان حقوق و دستمزد باید به کارکنان پرداخت کنیم.

شهردار جدید رامهرمز تصریح کرد: پروژه‌ای مطالعاتی در شهرداری رامهرمز برای آینده انجام‌نشده و این‌یکی از معضلات شهرداری این شهر است که وضعیت را برای ما سخت می‌کند.

وی افزود: متأسفانه انهار کشاورزی از سطح شهر می‌گذرند و با توجه آب‌های فاضلاب که به آن وارد می‌شود به یکی از معضلات موجود در سطح شهر تبدیل‌شده است.

نورالدین موسی یادآور شد: عدم وجود روشنایی مناسب در سطح پارک‌ها و خیابان‌ها و فرسودگی برخی از پارک‌ها و متروکه شدن برخی از آن‌ها از دیگر معضلات این شهر است.

وی همچنین گفت: کار من و دوستانم بسیار سخت است و مردم باید تحمل کنند تا بتوانیم با همدلی و همکاری همه مردم و مسؤولان، مشکلات را یکی پس از دیگری مرتفع کنیم.

شهردار رامهرمز در پایان گفت: برخی از مکان‌های عمومی معارض و مدعی پیداکرده‌اند که متأسفانه می‌بایست از قبل در این رابطه اندیشه می‌شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *