یاری کردن شهردار جدید توسط مردم و مدیران ادارات رامهرمز

خورنا -فرشیدفرجی امام‌جمعه رامهرمزگفت : مردم و مدیران ادارات رامهرمز باید شهردار جدید را یاری کنند

به گزارش خورنا از رامهرمز حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی در مراسم تکریم و معارفه شهردار جدید رامهرمز اظهار داشت: مسؤولیت‌ها درگذرند و آدم‌ها باید این آمادگی را داشته باشند که در مسؤولیت‌ها روزی می‌آیند و روزی می‌روند.

وی ادامه داد: بهترین آموزگار ما خداوند است و هرآینه ممکن است که عمر ما به سر آید و خوشا به حال آنان که باعزت زندگی می‌کنند.

امام‌جمعه رامهرمز تصریح کرد: امیدواریم که شهردار جدید بتواند کاستی‌ها و مشکلات را حل کرده و رضایت‌مندی مردم را فراهم آورد.

وی افزود: متأسفانه در رامهرمز هیچ‌چیزی سر جای خودش نیست و مدنیت بسیار کمرنگ است و در هر حوزه‌ای نوع نگاه و  رویکردها نیز متفاوت است.

موسوی همچنین گفت: متأسفانه در این شهر سیاست‌ها به نحوی بوده که آن افقی را که ما برای خودمان ترسیم می‌کردیم به آن نرسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: رامهرمز شهری مهاجرپذیر و پر از مشکل است و باید به  روش خودش کارکرد و به شکل جدی کار شود و این شهر پر از مشکل را از بحران نجات دهیم.

امام‌جمعه رامهرمز ضمن درخواست از مردم تأکید کرد: از مردم انتظار داریم تا نسبت به نظافت ، حفظ و پاکیزگی سطح شهر کمک کنند و نگذارند دیگران به معضلات دامن بزنند و فرهنگ‌سازی کنیم.

وی در پایان گفت: اگر همه مردم همکاری نکنند و مدیران همدل نباشند مسلماً شهر با فاجعه بیشتری روبرو خواهد شد لذا همه باید پای‌کار باشند تا خدای حق‌تعالی نیز کمک کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *