بازدید معاون مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید از تزریق گاز آغاجاری

خورنا / اسداله ترحم – پاک نژاد معاون مدیر عامل شرکت ملی نفت از تأسیسات بزرگترین طرح تزریق گاز خاورمیانه در شرکت آغاجاری بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، صبح امروز محسن پاک نژاد معاون مدیر عامل شرکت ملی نفت در امور تولید از بزرگترین واحد تزریق گاز خاورمیانه بازدید کرد.

پاک نژاد ضمن بازدید از تأسیسات در نشست صمیمی با کارکنان شرکت از تلاش همکاران قدردانی نمود و بیان کرد: جای بسی خوشحالی ست که در شرکت آغاجاری شاهد حضور متخصصان مجرب و کارکنان خدومی هستیم که با تمام توان در راستای نگهداشت تاسیسات عملیاتی فعالیت می کنند.

ایشان با اشاره به اهمیت تأسیسات عملیاتی در فرآیند تولید نفت و گاز افزود: حساسیت واحد ها و دستگاه های عملیاتی به گونه ای است که تمامی جنبه های ایمنی می بایست مورد توجه قرار گیرد که از این لحاظ شرکت آغاجاری موفق عمل نموده است.

معاون شرکت ملی نفت ایران در ادامه به اهمیت و حساسیت کار در تأسیسات اشاره و بیان کرد: شرایط فعالیت در واحد های عملیاتی به گونه ای است که کارکنان با تمامی خطراتی که وجود دارد به نحو شایسته کار کنترل دستگاه های عملیاتی را انجام می دهند.

مدیرعامل شرکت آغاجاری که در این بازدید معاون تولیدی شرکت ملی نفت ایران را همراهی می نمود،از تلاش کارکنان شرکت بخصوص همکاران عملیاتی شاغل در تاسیسات قدرانی و به نگاه مثبت مسئولین بالادستی نفت در حمایت از کارکنان اشاره و با توجه به مشکلات پیش رو ابراز امیدواری نمود با این نگاه شاهد پیشرفت های خوبی در صنعت نفت و کاهش معضلات باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *