برگزاری دیدار دوستانه فوتبال گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در بندر هندیجان

به مناسبت بزرگداشت هفته تربیت بدنی و ورزش دو تیم پیشکسوتان پرسپولیس هندیجان و پیشکسوتان منتخب خوزستان در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند.

به گزارش پایگاه خبری خورنا به مناسبت بزرگداشت هفته تربیت بدنی و ورزش دو تیم پیشکسوتان پرسپولیس هندیجان و پیشکسوتان منتخب خوزستان عصر امروز ( جمعه ۱۳۹۶/۰۸/۰۵) در ورزشگاه تختی هندیجان به مصاف هم رفتند.

حسن سالمی مربی کار دان و پیشکسوت خوزستان با چهره های سرشناسی همچون سیاوش بختیاری زاده، کارمران بختیاری زاده، کریم گطعاوی، البرز لجمیری، عباس عبیداوی، علی سنایی، فرحان حیدری، رحیم سلامی، سعید سیاحی، عادل زویدات، شهرام نجدی، عزیز فریسات، قاسم سواری، جواد بیت مشعل سعید شرفایی، فریدون حردانی و جلیل زبیدی برای برگزاری یک بازی تدارکاتی به بندر هندیجان سفر کرد.

در این بازی تیم منتخب خوزستان موفق شد با نتیجه چهار بر دو حریف خود را شکست دهد.

 

از نکات قابل توجه در این بازی میتوان به حضور کورش مودت فرماندار بندر هندیجان ، بخشدار مرکزی،؛ سرپرست اداره ورزش و جوانان و پیشکسوتان فوتبال اشاره کرد.

حسن سالمی مربی و مدرس فوتبال خوزستان در پایان بازی به خبرنگار خورنا گفت: برای دومین بار است به بندر هندیجان آمده ایم  از فرماندار ، آقای محسنی سرپرست اداره ورزش و جوانان ، ریاست محترم هیئت فوتبال، باشگاه پرسپولیس و آقای توفیق عبادی تشکر می کنم.

وی در ادامه گفت : از فرماندار هندیجان تقاضا دارم با توجه به اینکه امکانات ورزشی سال به سال تغییر پیدا میکند اما شهرستان هندیجان فاقد نورافکن و پیست دومیدانی استاندار میباشد لذا از شما تقاضا داریم تمامی امکاناتی که یک ورزشکار نیازمند آن است فراهم گردد تا ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش هندیجان از آن بهرمند شوند.

وی در پایان افزود : همانطور که ما پیشکسوتان ورزش را زنده نگه داشتیم دوست داریم ورزشکاران هندیجانی هم ورزش را در این شهرستان زنده نگه دارند .

خبرنگار : هادی بحرکانی

عکاس : مهرزاد شعبانی