جلسه شورای ورزش شهرستان آغاجاری برگزار شد 

خورنا_ بهنام کنارکوهی/  فرماندار آغاجاری ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به حاضرین و ورزشکاران اظهار داشت: نقش ورزش در ایجاد تندرستی و شادابی در جامعه و مقابله با آسیب های اجتماعی موضوع مهمی است و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باید همکاری لازم با یکدیگر جهت توسعه ورزش شهرستان را داشته باشند.

وی درباره اهمیت سلامت عمومی جامعه و ورزش همگانی مطالبی بیان نمود و خواستار تنظیم تقویم ورزشی توسط هیات های ورزشی شهرستان شد.

محمود عیدانی با اشاره به نقش ورزش در نشاط و سلامتی کارگران، بر توسعه ورزش در محیط های کارگری تاکید کرد و خواستار تدوین برنامه های مرتبط با ورزش کارگری توسط اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی با همکاری تامین اجتماعی، شهرداری و … شد.

رییس اداره ورزش و جوانان آغاجاری گفت: نبود حمایت از حوزه ورزش شهرستان سبب بی انگیزگی در میان ورزشکاران شده که نیازمند حضور فعال خیرین شهرستان در امر ورزش می باشد.

عیدانی فرماندار اضافه کرد: به منظور جذب حمایت های مالی از ورزش شهرستان با مسئولین استانی مذاکراتی داشته تا کمکهایی به هیات های ورزشی شهرستان شود.

در این جلسه مقرر شد همایش و سمینار ورزشی با حضور مسئولین، ورزشکاران و پیشکسوت های ورزش شهرستان بمنظور تجلیل از آنها و توجه به ارتقاء ورزش شهرستان برگزار شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *