دبستان خیرساز “گلستان قراچه” قلعه تل افتتاح شد

به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش باغملک ، آیین افتتاح دبستان مرحومه گلستان قراچه در قلعه تل برگزار شد.

در این آیین که با حضور مسولین شهرستان و خانواده خیر محترم برگزار گردید خداداد کردی مدیر آموزش و پرورش باغملک ضمن خیر مقدم به مدعوین محترم گفت :«آنچه موجب مسرت من به عنوان مدیر آموزش و پرورش هست رفع مشکل کمبود فضاهای آموزشی است که امروز با حمایت خیر محترم صورت گرفت». وی  افزود :«آنچه برای انسان به عنوان باقیات الصالحات خواهد ماند کارهایی همچون مدرسه سازی است که امروز جناب قراچه با زنده نگه داشتن یاد مادر گرامیشان به نحو احسنت انجام دادند».

سید صالحی فرماندار شهرستان باغملک دیگر سخنران این آیین بود. وی با اشاره به اختصاص ۶۰ درصدی بودجه دولت به آموزش و پرورش گفت:«با همه تلاش هایی که از جانب دولت صورت می گیرد اما وجود خیرین می تواند محرومیت ها را کاهش دهد که از خیر محترم کمال تشکر و سپاسگزاری را داریم که در یک منطقه مستعد به نیت خیر خود جامه عمل پوشاندند و برای مادر مکرمه ایشان هم خیر و رحمت آرزو داریم».

هرمز ایگدر رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز باغملک نیز با حضور در جایگاه و سخنرانی و از زحمات خیر محترم را تقدیر کرد و به ارائه گزارش فعالیت های این مجمع پرداخت. هرمز ایگدر گفت :«ما در منطقه باغملک خیرین بسیاری داریم که کمک های مالی را به دانش آموزان اختصاص می دهند اما این کمک ها مشکلات آموزش دانش آموزان از جمله لباس و لوازم التحریر را پوشش می دهد و همین مسئله ارزش کار خیر محترم را که به رفع مشکل فضای آموزشی پرداخته صد چندان می کند».

رضا زدوار معاون مشارکت های مردمی مدیر کل نوسازی مدارس استان خوزستان،  سخنران پایانی این برنامه بود.وی با اشاره به نحوه ارتباط خیر مدرسه ساز با مجمع خیرین گفت :«امروز ما شاهد هستی که یک دانش آموز حلقه وصل این اقدام خدا پسندانه را فراهم نمود و با اطلاع رسانی موجب به بار نشستن این اقدام خدا پسندانه هستیم».گفتنی است دبستان ۴ کلاسه مرحومه گلستان قراچه با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیون تومان به مساحت ۲۱۰ متر مربع دارای ۴ کلاس و محوطه آموزش می باشد.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *