اعلام همبستگی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی+ گزارش تصویری

میثاق حاجتی/ خورنا: در راستای محکوم نمودن اظهارات وقیحانه رئیس جمهور آمریکا، و همچنین اعلام اتحاد در برابر هرگونه زیاده خواهی مستکبرین در ظل زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) هیئت تجدید پیمان با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به همت روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر و پایگاه مقاومت بسیج شهرداری تشکیل شد، که در همین رابطه نشستی صمیمانه در این نهاد انقلابی و مردمی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری خورنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان در این روز سرهنگ پاسدار حسینی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت، سرهنگ مرادی مسئول بسیج ادارات، علی هزارسی سرپرست شهرداری، احمد زمانپور رئیس شورای شهرستان مسجدسلیمان، روح الله جلیلی نایب رئیس شورا، رضا نجفیان عضو شورا، رضا شلمزاری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهرداری و جمع کثیری از مسئولین و پرسنل شهرداری در این گردهمایی حضور داشتند.

در آغاز این برنامه علی هزارسی سرپرست شهرداری اظهارداشت: بنده به همراه همکاران عزیزم شاغل در شهرداری مسجدسلیمان و همچنین اعضای محترم شورای اسلامی شهر خدمت شما رسیده ایم، به جهت اعلام بیعت از سپاه، همچون سیل خروشان اسلامی کشورمان که با شور و اشتیاق و در پی یاوه گویی های رئیس جمهور دیوانه آمریکا به پای صحنه آمدیم و حمایت همه جانبه مان را از سپاه که نهادی از بدنه مردم و جامعه ماست اعلام می کنیم.

وی اضافه کرد: سپاه چه در زمان جنگ و چه در زمان کنونی حافظ جان، مال و مرزهای جغرافیایی کشورمان بوده، ماهم به عنوان بخشی از این جامعه اداری کشورمان اعلام بیت خود را اعلام می نمائیم.

وی تصریح کرد: از طرفی به دولتمردان آمریکا و غرب اعلام و هشدار میکنیم که هنوز ملت و مردم ایران را نشناخته اید، و فکر نکنید سپاه یک نهاد نظامی است، در صورتی تشکل آن از بدنه ملت بوده، و همه ایرانیها بسیجی سپاه خواهند بود، و همه جان برکف هستیم، که در کنار سپاه و دیگر نیروهای مسلح از خاک وطن و از شرفتمان دفاع کنیم و همواره در کنار سپاه خواهیم بود و خواهیم ماند.

در ادامه روح الله جلیلی نایب رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان عنوان کرد: سپاه یک نهاد مردمی و انقلابی که سالهاست در سطح کشور ما فعالیت دارد، و امنیتی که ما تا به الان احساس می کنیم در کشور خودمان یقینا حاصل رشادتها و ایثارگری های پاسداران دراین نهاد مردمی و انقلابی است.

وی گفت: قاعدتا از یک نهاد انقلابی باید انتظار داشته باشیم که دشمنان اسلام و استکبار در سطح جهان همه روزه سعی مینمایند، که بخواهند این نهاد را تضعیف کنند، اما همه محکم و استوار به عنوان حامی و همراه این نهاد انقلابی ایستاده ایم، و سالها در کنار هم به حفظ امنیت کمک کرده ایم .

وی افزود: انشاالله سعی کرده ایم که با حضور خودمان در این مجموعه نشان بدهیم که تحت هیچ شرایطی و با هیچ حیله و ترفندی از ارزشهای این نهاد مردمی کاسته نخواهد شد، و محکم تر از گذشته حمایت خودمان را از سپاه به عنوان نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر و همکاران محترم در شهرداری اعلام می کنیم.

نایب رئیس شورا اذعان داشت: امیدواریم این حضور پرشور، مشت محکمی باشد بر دهان یاوه گویان و دیگر استکباران که در حال تضعیف این نهاد ارزشی می باشند، و انشاالله سپاه مثل گذشته یاور و همراه تمام مظلومان و مستضعفین جهان اسلام باشد.

سرهنگ پاسدار حسینی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان ضمن خیر مقدم به حاضرین در این نشست بیان کرد: سپاه یک نهادی است که از بطن انقلاب برگرفته از متن و درون مردم می باشد، و هیچ زمانی سپاه در اوج جنگ خودش را از مردم جدا نمی دانست، و خودش را به عنوان نظامی صدرصد نگاه نکرده است.

وی ادامه داد: در ابعاد مختلف نیازمندیهای کشور، بنا به صلاحدید فرماندهی کل قوا حضرت آقا امام خامنه ای(مدظله العالی) در زمینه های مختلف ورود پیدا کرده، و امروز ماموریت سپاه، یک ماموریت صرفا نظامی و مقابله با جنگ سخت دشمن نیست، امروز سپاه در موضوعات سیاسی، اقتصاد مقاومتی، نظامی، دفاعی، امنیتی، آموزشی، تربیتی، محرومیت زدایی در حال فعالیت خالصانه می باشد.

در پایان این نشست صمیمانه با مسئولین سپاه، لوح یادبودی از طرف روابط عمومی و بسیج به فرمانده سپاه مسجدسلیمان اهداء گردید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *