رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان: سخنان ابلهانه ترامپ وحدت رویه‌ای‌ را در مملکت باعث شد/دنیا از آغاز پیدایش با واژه فارسی”خلیج‌فارس” متولد شده است

حجت‌الاسلام سپهر- سخنان ابلهانه ترامپ، یک وحدت رویه‌ای را در مملکت باعث شد که به واقع نشان داده که حرف رئیس‌جمهور، دولت، مجلس، جریانات، تشکل‌های سیاسی، دانشجو، معلم، دانش‌آموز، روحانی، بازاری و همچنین تمامی احاد ملت ایران با شعارهای ضد استکباری امام خمینی و مقام معظم رهبری هم‌سویی و همراهی دارد.

خورنا-احمدرضارستمی: در جلسه ستاد استانی برگزاری مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که در استانداری خوزستان برگزار شد حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر گفت: بحمدالله امروز نسبت به ادوار گذشته اندیشه تابناک شیعه، جهان را درنوردیده است، بطوریکه مشاهده می‌کنیم دسته‌های عزاداری امام حسین در همین عاشورای گذشته در انگلستان آنچنان هیجانی را به وجود آوردند که یکی از مهمترین خیابانهای لندن مملو از شیعیان ایرانی، بحرینی، عراقی، یمنی، پاکستانی و افغانی می‌شود.

وی یادآوری کرد: امروزه به برکت انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) و همچنین رهبری مقام معظم رهبری اندیشه ناب اسلامی شیعه‌ که سالها مظلوم و فراموش شده بود بار دیگر تبلور یافته و تبدیل به اندیشه‌ای می‌شود که در حال فرا گرفتن کل دنیاست و لذا خداوند متعال را به برکت این همه الطاف شکر و سپاس می‌گویم.

سپهر اظهار کرد: باید به خود ببالیم که اندیشه امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و خون سرخ شهدا امروزه آنچنان انقلابی را در دنیا به پا کرده است که اثرات آن را در گفتمان شب گذشته این رئیس‌جمهور دیوانه آمریکا به صراحت می‌توان مشاهده کرد بطوریکه این ابله را وادار به یاوه گویی‌هایی سخیف و به دور از شأن ملت ایران می‌کند.

این مقام مسئول سخنان ترامپ را متأثر از استقامت و موضع‌گیری‌ همیشگی ملت ایران بر ضد استکبار جهانی دانست و یادآوری کرد: سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از سوی ملت ایران آنچنان تأثیرات خود را بر جا گذاشته که باعث می‌شود، فردی را که مدعی است کشورش قدرت برتر جهان در حوزه نظامی و اقتصاد است، وادار به اعتراف شود که نتوانست جلوی این شعارها را بگیرد و این شعارها در حال حاضر شعار محبوب ملت ایران هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: امروزه به خوبی تاثیرات این شعارها در شکستن هیمنهٔ پوشالی آمریکا در سطح دنیا قابل رصد است بطوریکه مشاهده می‌شود که در خود امریکا هم پرچم این کشور توسط ملت بیدار آن به آتش کشیده می‌شود؛ بیشک این عبرتها را باید از تاثیرات انقلاب اسلامی در سطح دنیا به حساب آورد.

وی تصریح کرد: حرفهای ابلهانه ترامپ اکنون یک وحدت رویه‌ای را در مملکت باعث شد که به واقع نشان داد که حرف رئیس‌جمهور، دولت، مجلس، جریانات، تشکل‌های سیاسی، دانشجو، معلم، دانش‌آموز، روحانی، بازاری و همچنین تمامی احاد ملت ایران با شعارهای ضد استکباری امام خمینی و مقام معظم رهبری هم‌سویی و همراهی دارد و خوشبختانه سخنان دیشب ترامپ آن هویت خفته استکباری آمریکا را برای همه جوامع بشری و مخصوصاً برای فعالان سیاسی و تشکل‌های مردمی ملت ایران هویدا کرد.

سپهر در ادامه با بیان اینکه عظمت و اقتدار سپاه به اندیشه دینی ملت ایران آغشته است خاطر نشان کرد: ما سپاه را مظهر رأفت، معنویت، شب زنده‌داریها، ولایت‌مداری، انقلابی‌بودن و روحیه شهادت طلبی می‌دانیم و مسلماً هر کسی افتخار شهادت و جهاد در راه خدا را دارا نیست زیرا باید از قبل چنین پیش‌زمینه‌های معنوی و اخلاقی را در خود مهیا کرده باشد، پیش‌زمینه‌هایی که اکنون بحمدالله به نحو احسن در سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی تبلور داشته و دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اذعان کرد: اتهاماتی چون فساد و دیگر یاوه‌سرایی‌های ترامپ در مورد سپاه، بیشک نشان از عظمت و اقتدار جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد که توانسته‌اند در کشورهایی چون افغانستان، عراق و سوریه، لبنان و فلسطین و دیگر مناطق دنیا تمامی سرمایه‌گذاری‌ها و برنامه‌های خصمانه سیاسی و نظامی آمریکا را با حضور مقتدرانه خود از بین ببرد.

وی خلیج فارس را آب حیات و عصاره حیاتی ملت ایران دانست و یادآور شد: دنیا از آغاز پیدایش با واژه فارسی “خلیج‌فارس” متولد شده است، اصلاً زینت این خلیج در تاریخ با واژه فارسی آن است. ولی این رئیس‌جمهور عقده‌ای آمریکا در پشت تریبون به منظور انتقام‌گیری از ملت ایران و برای خوشایند کشورهای حاشیه‌ای یک واژه جعلی را برای نامیدن آن به کار برد و البته بدتر از همه این بود که او با فول‌های گفتمانی که مرتب مرتکب می‌شد از یکطرف خود را دلسوز ملت ایران نشان می‌داد ولی همزمان از طرف دیگر ملت ایران را تروریسم می‌خواند.

سپهر در ادامه با بیان اینکه تقارن یوم‌الله ۱۳ آبان با بیان چنین یاوه‌گویی‌هایی از سوی رئیس‌جمهور آمریکا بدون شک رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را بیش‌ از گذشته سنگین‌تر می‌کند خاطر‌نشان کرد: قطع یقین ما باید امسال چشم‌اندازی را که برای مراسم ۱۳آبان تعریف بکنیم به گستره یوم‌الله ۲۲‌بهمن باشد. زیرا این گفتمان ترامپ تحریک احساسات انقلابی ملت ایران را در پی داشته و بیشک ما شاهد حضور خودجوش خیل میلیونی ملت وفادار به انقلاب‌اسلامی، امام(ره) و رهبری عزیز و نیز عاشقان به خلیج‌فارس و سپاه‌پاسداران و در کل نظام جمهوری اسلامی در یوم الله ۱۳ آبان خواهیم بود پس بنابراین امسال باید کاری فراتر و بسیار عظیم‌تر نسبت به سالهای قبل پیش‌بینی بکنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان گفت: جا دارد از استاندار خوزستان که بلافاصله پس از اظهارات سخیف رئیس‌جمهور آمریکا دستور تشکیل چنین جلسه‌ای را صادر کرد تشکر و قدردانی کنیم و امیدوارم که بتوانیم در این جلسه تصمیمات مناسبی را در هر چه با‌شکوه برگزار کردن مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اتخاذ کنیم.