گزارش تصویری جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان + خلاصه آنچه که گذشت

خورنا-احمدرضارستمی: در روز سه‌شنبه ۱۸ مهرماه ۹۶ جلسه شورای آموزش و پرورش استان با حضور استاندار خوزستان، مدیرکل آموزش و پرورش، شهردار اهواز و سایر اعضای کارگروه آموزش و پرورش استان در استانداری خوزستان برگزار شد.
بحث انتقال تعدادی از مدارس عشایری به زیر مجموعه مناطق آموزش و پرورش و نیز بررسی آموزش استثنایی استان دو دستور کار اصلی این جلسه بود.
در مورد دستور کار اول که بحث داغ آن در جلسه پر حاشیه قبلی به نوعی مغفول ماند و با دستور استاندار و به منظور بررسی‌های بیشتر به این جلسه عودت داده شد نهایتاً در این جلسه پس از یک ماراتن نفس‌گیر از بحث، تبادل نظر، قهر و آشتی با رأی اعضا تصویب و براساس آن حدود ۶۰ مدرسه عشایری به زیر مجموعه مناطق آموزش و پرورش استان منتقل شد.
در مورد دستور کار دوم هم که بحث مدارس استثنایی بود قرار بر این شد که با کمک مسئولین به بحث رفاهیات آنها بیشتر توجه شود و شهردار جدید اهواز هم در این خصوص قولهایی به مسئولین داد.
حسن ختام این جلسه هم جمع بندی استاندار خوزستان بود که وی در این سخنان به پاره‌ای از اقدامات انجام شده و نیز اقداماتی که قرار است در آینده انجام شود اشاراتی کرد و البته وی گریزی هم به بحث استخدام‌های اخیر پیش‌ دبستانی زد و در یک کلام به صورت ختم کلام بر لازمه وجود فضای سالم بر این استخدام استانی تاکید کرد.

تصاویر: