با حضور جمعی از مسئولان محلی و استانی

شهردار اندیمشک معرفی شد

خورنا- ظهر ظهر امروز و در سالن اجتماعات کوثر فرمانداری شهرستان اندیمشک، جلسه شورای اداری و آئین معارفه شهردار جدید اندیمشک برگزار شد.

داوود بحیرایی در نشست شورای اداری و معارفه جدید اندیمشک اظهار داشت: امروز مسیر اجرای خدمات شهری و وظایف و اختیارات شهرداری ها به نسبت گذشته تغییر یافته و گسترش یافته است.

وی افزود: شهرداری اندیمشک در طول سال های اخیر با مشکلاتی مواجه و همین مقوله مسیر خدمت رسانی به شهروندان و اجرای طرح های عمرانی در شهر را با مشکلاتی مواجه کرده است.

شهردار جدید اندیمشک ادامه داد: مشکلات شهرداری اندیمشک با وحدت و حرکت در مسیر خلاقیت و برنامه قابل کاهش است و اگر در این مسیر مردم و مسئولان کنار هم باشند می توان خدمات شهری را افزایش و رضایت شهروندان را بیش از گذشته تامین کرد.

رضا شریفی نیز با بیان برخی خدمات اجرا شده در شهرداری اندیمشک، گفت: اندیمشک دارای ظرفیت گسترده ای در مسیر توسعه و عمران و آبادانی است و ما باید در مسیر رشد و گسترش این هدف گام برداریم.

سرپرست سابق شهرداری اندیمشک بیان کرد: متاسفانه شهر اندیمشک از مشکلات گسترده ای رنج می برد و امروز وضعیت اندیمشک زیبنده استان خوزستان و مردم این شهر در برخی امور نیست.

وی افزود: اندیمشک در مسیر توسعه و عمران خود نیازمند حرکت در مسیر قانون و اقتصاد مقاومتی است و تنها در صورت توجه به مدیریت هزینه ها و به کار گیری ظرفیت ها شهری موجود و تاکید بر مسیر قانون و خلاقیت امکان کاهش محرومیت شهر در حوزه های مختلف عمرانی وجود دارد.

به گزارش خورنا، در پایان این مراسم ضمن اهدا لوح و تقدیر از زحمات سرپرست شهرداری اندیمشک داوود بحیرایی به عنوان شهردار جدید اندیمشک انتخاب و از زحمات رضا شریفی فر تقدیر شد.

پس از آن نیز اعضای شورای شهر و شهردار جدید اندیمشک با حضور در گل زار شهدای اندیمشک به مقام والای شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم شهر یک هزار شهید اندیمشک ادای احترام کردند.