دادستان اندیمشک:

اقدامات جدی و عملی برای بررسی و پیگیری استخدام های اخیر شهرداری اندیمشک و واگذاری اراضی شهرستان آغاز شده است

میثم سخنور در نشست شورای اداری و معارفه جدید اندیمشک اظهار داشت: رفع مشکلات شهرداری اندیمشک بیش از گذشته نیازمند توجه و پیگیری مسئولان شهری و شهروندان این شهرستان در عرصه های مختلف خدماتی است.

وی افزود: مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس و دیگر عرصه های اسلامی و انقلابی همواره پشتیبان اسلام و انقلاب بوده اند و به همین جهت باید بیش از گذشته در مسیر توسعه شهرستان گام برداشت.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک با اشاره به برخی نا بهنجاری های موجود در شهرستان اندیمشک عنوان کرد: باید بیش از گذشته در مسیر تامین نیازهای شهروندان و کاهش مشکلات شهری در زمینه تکدی گری و اعتیاد و خدمات زیست محیطی و سوزندان زباله ها در سطح شهرستان را کاهش داد.

وی گفت: برخی از این مشکلات ریشه در عدم پیش بینی و ارائه خدمات مورد نیاز شهروندان دارد و اگر در این حوزه گام های موثری برداشته شود بسیاری از مشکلات اخیر کاهش و زمینه برای رضایت شهروندان از خدمات پیش بینی شده فراهم می گردد.

سخنور بیان کرد: دستگاه قضایی شهرستان با تمام توان و ظرفیت در مسیر اجرای قانون گام برداشته و در این عرصه وارد عمل شده و نیازهای شهروندان را به جدیت در این عرصه تامین می کند.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک با اشاره به استخدام های اخیر شهرداری اندیمشک و واگذاری اراضی شهرستان ادامه داد: پیگیری حقوقی استخدام‌های اخیر شهرداری اندیمشک و واگذاری اراضی شهرستان، آغاز شده است و دستگاه قضایی در صورت مشاهده هر امر خلاف قانون با متخلفان برخورد می‌کند.