فرماندار اندیمشک:

بومی بودن تنها ملاک سنجش توان مدیریتی مسئولان نیست

خورنا- پیمان جهانگیری در نشست شورای اداری و معارفه جدید اندیمشک اظهار داشت: امروز و با پیگیری های صورت گرفته مسیر توسعه و عمران شهری اندیمشک تسهیل و پیگیری های گسترده ای به جهت اجرای طرح های عظیم صنعتی در این شهرستان انجام شده است.

وی افزود: کارخانه سیمان، بندر خشک، نیروگاه های سیکل ترکیبی، پایانه صادراتی اندیمشک از جمله این طرح ها هستند که با بهره برداری از آن ها، گامی بلند در مسیر توسعه و عمران پایدار اندیمشک برداشته می شود.

فرماندار اندیمشک با اشاره به لزوم ایجاد ارتباط مدیران شهرستان با مسئولان ملی و استانی، عنوان کرد: در صورت ایجاد این ارتباط و تامین نیازهای مالی اجرای پروژه های عمرانی در شهرستان مسیر توسعه اندیمشک بیش از گذشته تسهیل می گردد.

وی گفت: به همین جهت باید مسئولان شهرستان تلاش کنند ظرفیت های شهری را معرفی و از این ظرفیت ها برای توسعه همه جانبه اندیمشک استفاده کنند و خدمات مورد نیاز شهروندان را تامین کنند.

جهانگیری با بیان این که بومی بودن تنها ملاک سنجش توان مدیریتی مسئولان نیست، بیان کرد: خلاقیت تخصص تجربه و تعهد شاخص های مهم مدیریتی هستند که برای توسعه شهرستان و تامین نیاز شهروندان باید به آن ها توجه داشت.

وی با اشاره به نقش مهم شهرستان اندیمشک در پذیرایی از زائران اربعین حسینی، افزود: تمام خدمات شهری اندیمشک به جهت برگزاری و استقبال از ازئران اربعین بسیج و تمهیدات لازم در این ارتباط اندیشیده شده است.

فرماندار اندیمشک تصریح کرد: شورای شهر اندیمشک با تاکید بر قانون و وحدت گام بردارد و در جهت تامین نیازهای شهروندان وارد عمل شود و با تاکید بر برنامه اهداف عمرانی شهرستان را عملیاتی و مسیر توسعه اندیمشک را تسهیل کنند.

وی گفت: هم چنین پیگیری‌های مورد نیاز به جهت احداث و افتتاح ساختمان اشتغال و جذب سرمایه‌گذاری در شهرستان آغاز و به زودی گام های بلندی در مسیر کار آفرینی و اشتغال جوانان که اولویت نخست عمران و آبادانی اندیمشک است برداشته می شود.