-فرمانده انتظامی دزفول گفت: رمز موفقیت نیروی انتظامی روحیه انقلابی، افکار و روش بسیجی وار است.


سرهنگ علی الهامی در حاشیه مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان که به مناسبت هفته ناجا در محل چهارراه شریعتی برگزار شد ، اظهار کرد: هدف ما از برپایی این مراسم معنوی در آخرین روز از هفته ناجا نزدیکی هر چه بیشتر به مردم و سهیم شدن مردم در این معنویت بود.
وی افزود: امشب سبزپوشان نیروی انتظامی دزفول دست در دست و شانه به شانه مردم به عزاداری اباعبدالله الحسین پرداختند تا نشان دهند که به لطف خداوند پلیس ما حسینی است و افکار و روحیه انقلابی و مردمی دارد.
فرمانده انتظامی دزفول عنوان کرد :هدف دیگرازبرپایی این مراسم این بود تا خدمات پلیس شهرستان بیمه امام حسین (ع)  شود تا بتواند با صلابت و با اقتدارترازگذشته به شهرستان و مردمان نجیب این خطه خدمت کند و امنیت پایدار آنها را بیش از پیش تامین نماید.
سرهنگ الهامی در ادامه تاکیدکرد: اعتقاد به راه و روش امام خمینی (ره)  رویکردهمیشگی پلیس بوده و هست و رسیدن به طراز و شأن جمهوری اسلامی نیزمحوری ترین هدف ما در نیروی انتظامی است.
وی رمز موفقیت نیروی انتظامی را روحیه انقلابی، افکار و روش بسیجی وار دانست و گفت: رمز موفقیت مسئولان نظام پیروی از اوامر مقام معظم رهبری و تداوم سیره معمارکبیر انقلاب است.
سرهنگ الهامی در ادامه با تقدیرازهمکاری و همراهی مردم در برپایی هر چه پرشورترمراسم عزاداری امشب ، گفت: پلیس همواره برای مردم و در کنار مردم است و امیدواریم که بتوانیم لایق این اعتماد مردم فهیم شهرستان باشیم.
به گزارش خورنا ، مراسم عزاداری ، سینه زنی و چلاب زنی سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) توسط نیروهای انتظامی شهرستان و شهروندان به مناسبت هفته ناجا در محل چهارراه شریعتی با شور حسینی کم نظیری برگزار شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *