صرفه جویی ٧۴ میلیاردی در شرکت نفت آغاجاری محقق شد

اسداله ترحم/ خورنا – رئیس اداره تدارکات و امور کالا شرکت آغاجاری از ثبت مبلغ ٧۴ میلیارد ریال صرفه جویی در هزینه های خرید در پنج ماه اول سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری : جواد تقی زاده در این رابطه توضیح داد: با تلاش مجموعه همکاران در تدارکات و امور کالای شرکت موفق شدیم برای نخستین بار مبلغ ٧۴ میلیارد ریال صرفی جویی را از طریق خرید کالا به ثبت برسانیم .
وی با اشاره به رسالت اداره تدارکات و امور کالا مبنی بر تهیه کالا و تجهیزات مورد نیاز عملیات و تولید شرکت گفت : ایجاد رقابت بین شرکت ها ، پیدا کردن منابع مناسب و با کیفیت دو اصل مهم در تهیه کالاست که با استفاده از آن توانستیم کالا مورد نظر را بر اساس نیاز واقعی تهیه و در اختیار ادارات متقاضی قرار دهیم.
ایشان که مسئولیت کمیته فنی و بازرگانی شرکت را نیز بر عهده دارند ادامه داد: تکیه بر توان داخلی و استفاده از نیروهای کارشناس و متخصص و حمایت بیدریغ مدیریت محترم در شرکت آغاجاری موجب شده است تا ضمن به اثبات رساندن دانش فنی، صرفه جویی اقتصادی برای این مجموعه رقم خورد.
وی افزود: با توجه به حساسیت های موجود و تاکید مدیرعامل محترم شرکت در راستای انجام صحیح وظایف و ارتقای کیفی فعالیت ها کلیه مناقصه گران واجد شرایط در کمیته فنی و بازرگانی مورد ارزیابی کیفی و فنی قرار می گیرند.
تقی زاده با مهم دانستن افزایش دانش فنی و مهارت کارکنان ،کنترل و مدیریت صحیح اعتبارات و هزینه ها را یکی از راه های موفقیت سازمان بر شمرد و افزود : رسیدن به رقم بالاتر در صرفه جویی خرید کالا از برنامه های آینده این مجموعه می باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *