معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خوزستان: چهار هزار مربی پیش‌دبستانی استان تحت دوره‌های آموزشی قرار می‌گیرند

خورنا-احمدرضارستمی: در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردشیر شجاعی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خوزستان گفت: همانطور که استحضار دارید امسال هم به مانند سالهای قبل توسعه کمی و کیفی دوره پیش‌دبستانی جزء اولویت‌‌های اصلی آموزش و پرورش استان خوزستان است که ما در این رابطه تمامی سازکارهای مقدماتی آن را از تابستان شروع کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در راستای توسعه پیش دبستانی در استان تاکنون کارهای بزرگی صورت گرفته است اظهار کرد: با توجه به دغدغه‌هایی که اعضای شورای آموزش و پرورش استان در بحث آموزش مربیان پیش دبستانی داشتند، ما برنامه‌ریزی‌هایی را انجام دادیم که براساس آن چهار هزار نفر از مربیان پیش دبستانی استان تحت آموزش دوره‌های مخصوص آموزشی قرار گیرند.

شجاعی در مورد معرفی این دوره‌های آموزشی گفت: این دوره‌ها با توجه به نیاز مربیان پیش‌دبستانی شامل دوره‌ها و کارگاههایی آموزشی مانند حداقل آشنایی کار با کودک، مهارت‌های دست ورزی، زبان‌آموزی و نیز دوره‌های آموزشی چون روانشناسی و علوم تربیتی است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خوزستان در پایان بیان داشت: امیدواریم که بتوانیم با برگزاری این کارگاهها و دوره‌های آموزشی در راستای کیفی‌سازی هر چه بیشتر پیش دبستانی استان همانند توسعه کمی آن گامهای بلندی را برداریم.