توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری جدی گرفته شود

خورنا- حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی‌نوری، شامگاه گذشته و در آئین عزدارای و یاد بود شهید مدافع حرم کیهانی اظهار داشت: ما باید به راه و منطق ایام سوگواری محرم و آموزه های عاشورا توجه و تاکید کنیم.

وی افزود:ما باید بدانیم اگر حماسه کربلا و عاشورای حسینی را به خوبی درک کنیم و در مسیر شناخت و تعالی آن گام برداریم پویای و نشاط جامعه را گسترش و آموزه ها و باورهای انقلابی را گسترش می دهیم.

امام جمعه اندیمشک عنوان کرد: توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در این عرصه و حوزه لازم و ضروری است چرا که خط مشی ولی فقیه نقشه راه و هدایت جامعه در تمامی حوزه ها به خصوص عرصه فرهنگی است.

وی گفت: به همین جهت ما باید بیش از گذشته رهنمودهای مقام معظم در توسعه فرهنگی و اخلاقی جامعه به کار گرفته و با تکیه بر این رهنمودها سیره عملی و اعتقادی شهدای شهدای اسلام و انقلاب را به جامعه معرفی کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌نوری ادامه داد: ما باید به این فرهنگ و رشد آموزهای مرتبط با حماسه های دفاع مقدس و مدافعان حرم اهل بیت(ع) توجه کنیم چرا که با این فرهنگ، اسلام و انقلاب پیروز میدان نبرد معنوی و نظامی با دشمنان خود است.

به گزارش خورنا شهیدمحمد کیهانی از پرسنل معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری کلانشهر اهواز است که در دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه (س) در سوریه به شهادت رسید.

شهید علی‌محمد قربانی، شهید حبیب رحیمی‌منش، شهید احمد مجدی‌نسب، شهید احمد الیاسی‌حاجیوند، شهید مهدی نظری و شهید محمد کیهانی شهدای مدافع حرم شهرستان یک‌هزار شهید اندیمشک هستند.