مدافعان حرم ادامه دهنده راه و سیره فرزندان زهرا (س) هستند

خورنا- نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در آئین تجلیل از پیرغلامان و ذاکران امام حسین (ع) در بیت‌الزهرا (س) اندیمشک اظهار کرد: اگر امروز همه در این مجلس حضور به هم رساندیم هدف تجلیل و تکریم از کسانی است که شبانه روز به عزاداران حسین (ع) خدمت کرده و امروز نوکری در مکتب ابا عبدالله (ع) افتخار خدمت به عزیزان را پیدا می‌کند.

وی افتخار عالمان را سینه‌زنی در جمع عزاداران دانست و افزود: حسین متعلق به شیعه نیست حسین (ع) متعلق به همه انسان‌ها و ادیان است و امروز به حرمت این ماه عزیز هم‌وطنان ارمنی ما در محرم با نذر در راه اهل بیت(ع) حاجت می‌گیرند.

فریدون حسنوند عامل ایجاد واقعه کربلا را انحرافات در امت پیامبر دانست و گفت: اگر زینب به اسارت رفت برای آب بود، قاسم (ع) برای آب به شهادت رسید، خیر علت واقعه کربلا انحراف امت پیامبر (ص) از قیام سقیفه و مسیر امامت و ولایت و با کنار گذاشتن امام علی (ع) و خانه‌نشین کردن ایشان به وجود آمد.

وی در ادامه گفت: امروز فرزندان شهید مدافع حرم ایران در سوریه نه برای خاک بلکه برای حریمی که خداوند تعیین کرده در کنار حسین، زینب و اهل بیت (ع) در راه و سیره اهل بیت (ع) واسلام ناب محمدی می‌جنگد.

حسنوند بیان کرد: دشمن تکفیری به دنبال انتقام از کینه بدر و نهضت امام علی (ع)، نهضت امام حسن و نهضت عاشورا است تصریح کرد: امروز لشکریان تکفیری که فرزندان یزید هستند به دنبال انتقام از جنگ بدر، احد، خندق و نهضت اهل بیت (ع) است و مدافعان حرم ادامه دهنده راه و سیره فرزندان زهرا (س) هستند و تا زمان ظهور امام زمان و برپایی حکومت عدل الهی از پای نخواهیم نشست.

وی افزود: به لطف خدا نذری ۱۰ هزار نفری در اندیمشک با مشارکت جوانان و نوجوانان اندیمشکی طبخ شد و اگر زنده باشیم به لطف خدا به کوری چشم دشمنان حسین (ع) شهروندان اندیمشک شهر محبان امام مظلوم (ع) بر برپایی عزاداری هر چه با شکوهتر تلاش خواهند کرد و سال آینده ۲۰ هزار غذای نذری در روز یوم‌العباس در اندیمشک طبخ می شود.

انتهای پیام/