در شوراي مسكن بندر ماهشهر مصوب شد؛

پیگیری نواقص سایت های مسکن مهر توسط شهرداری، آبفا، و اداره برق

در جلسه شوراي مسكن بندر ماهشهر كه با حضور معاون فرماندار و مسئولان دستگاه هاي اجرايي برگزار شد، پيگيري نواقص سايت هاي مسكن مهر توسط شهرداري، آبفا، و اداره برق به تصويب رسيد.

معاون فرماندار در حاشیه این جلسه در مورد مصوبات گفت: قرار است شورای اسلامی شهر نسبت به تخصیص بودجه لازم در بودجه سال ۹۷ به منظور احداث فضای سبز سایت های مسکن مهر همکاری لازم را به عمل آورد.

عبدالواحد عبادی افزود: اداره آب و فاضلاب نیز متعهد شد تا شبکه فاضلاب سایت ۹ هکتاری فاز ۷ را تکمیل کند؛ و اجرای انشعابات فاضلاب پروژه ۲۷۲ واحدی تعاونی فرهنگیان در فاز ۷ را تسریع بخشد؛ همچنین، شبکه آب منازل تعاونی فرهنگیان ۳ واقع در فاز ۶ تکمیل شود.

عبادی با اشاره به اختلاف نظر جزیی فی مابین اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرداری بندرماهشهر در مورد زیرساخت ها و معابرافزود: فرمانداری برای رفع اختلافات و تسریع در تکمیل رو ساخت ها و اجرای آسفالت معابر سایت های مسکن مهر، جلسه مشترک بین طرفین تشکیل خواهد داد.

وی بر ضرورت احداث کلانتری در سایت مسکن مهر تاکید و اظهار کرد: تکمیل عملیات ساختمانی کلانتری در فاز ٧ و استقرار نیرو از دیگر مصوبات جلسه شورای مسکن است.

معاون فرماندار در ادامه گفت: اداره برق نیز قرار است نسبت به بررسی و رفع خاموشی برخی معابر مسکن مهر به قید فوریت اقدام کند؛ همچنین ادارات راه و شهرسازی و تعاون نسبت به تذکر و پیگیری انتقال نخاله های ساختمانی توسط پیمانکاران پروژه های مسکن مهر اقدام جدی
کنند.

وی در مورد مصوبات مربوط به شهرداری توضیح داد: مقرر شد شهرداری بندر ماهشهر نسبت به رسیدگی و توجه بیش از پیش در امر پاکسازی معابر و دفع زباله سایت های مسکن مهر اقدام کند و سازمان اتوبوسرانی نیز مکلف شد ساماندهی وضعیت حمل و نقل عمومی و ساخت و نصب ۷ ایستگاه اتوبوس در سایت های مسکن مهر جهت رفاه حال ساکنین مناطق مزبور را در دستور کار خود قرار دهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس همش الکیه .۳ساله یه واحد خریدیم فقط۴دیواری و یه سقف هنوزم هم همونجوره تعاونی هم فقط میگه پول بریزیدفاز۶ ماهشهر