استاندار این آشفته بازار را جمع کند

خورنا | متین صدیقی: سیستم فرسوده با ظاهری حبابی؛ این بهترین توصیف از شرایط وخیم آموزش و پرورش است.
مجموعه ی فعال در مدیریت کلان آموزش و پرورش استان خوزستان، نه تنها ناکارآمداند که مخرب نیز شده اند. برای تقی زاده، واژه ها صرفا کاربرد تبلیغاتی دارند و زمان مفهومی است که برای بقا در پست مدیر کلی تعریف می شود.
آسیب از پوسته ی بیرونی و حاشیه ای شهر به هسته ی مرکزی آن نفوذ کرده. مدارس کلان شهر اهواز امروز ۱۱مهرماه با ساعتهای فراوانی کمبود دبیر مواجه اند. افرادی از نهضت سواد آموزی به دبیرستان ها اعزام شد اند تا بخشی از کمبود را جبران کنند در حالی که توان و آموزش لازم برای مواجه با کلاس ها را ندارند. اعلام فراخوان عمومی داده انداما متوجه نیستند آسیب ورود افرادی که صرفا برای فرار از کار به معلمی روی می آورند در کوتاه مدت نیز چقدر فاجعه بار خواهد بود.
این اتفاقات در کنار سرخوردگی و بی انگیزگی بخش عظیمی ازمعلمان شرایط را سخت تر کرده است. معلمان باانگیزه ترجیح می دهندخارج ازسیستم آموزش و پرورش به فعالیت بپردازند و علاوه بر کسب معاش شرایط پیشرفت اجتماعی خود را هموارتر کنند.
تقی زاده باید بداند مصیبت امروز حاصل معامله ها و کوتاه آمدن او در مقابل خواسته ها و خورده فرمایشات افرادی از بیرون سازمانش و نیز چیدمان غیر مسئولانه ی اعضای تیمش بود. شرایط موجود گردو و غبار بهمن ماه سال گذشته نیست که بتواند در مقابل دوربین ها آنرا پاک کند. عنان کار از دستش خارج شده و این اسب رم کرده ی مشکلات همه را تهدید می کند. لازم است هر چه سریعتر شخص استاندار به موضوع ورود کند و سامانی به آشفتگی های موجود بدهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • احمد خورنای عزیز با سلام بنده با عنوان مخاطب خواهشمندم به جای زدن ریشه مدیر آموزش پرورش و انتقادهای بی جا،انتقادهایی از بقیه ارگان ها و سازمانها را انتشار دهید که هیچ فرصت اشتغالی برای جوانان ما ایجاد نکرده اند،مطمینا عملکرد اداره اموزش پرورش خوزستان تحت خط مشی وزارت بوده و خارج از ان نمی باشد، حالا که اندک فرصت شغلی ای برای جوانان ما پیش آمده،خواهشمند است،با انتقادات بی جا،اصل اشتغالزایی را زیر سوال نبرید. با تشکر