فرماندار اندیمشک:

۱۳ طرح عمرانی در اندیمشک کلنگ‌زنی و افتتاح شد

خورنا- پیمان جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا در اندیمشک اظهار داشت: امسال و با توجه به نیازهای شهروندان و به جهت توسعه خدمات شهری طرح‌های گسترده‌ای در شهرستان کلنگ زنی و افتتاح می‌شود و آغاز عملیات اجرایی ۱۱ طرح عمرانی در اندیمشک با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال از جمله این تلاش ها است.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: عملیات اجرایی ۳سالن اجتماعات نیز در شهر آزادی، کوی شهدا و یادمان شهدای گمنام اندیمشک با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از جمله طرح‌هایی است که در این شهرستان و با حضور مسئولان استانی و محلی آغاز شده است.

وی افزود: هم چنین کتابخانه شهر چم گلک نیز با حضور مسئولان استانی و محلی و با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال کلنگ زنی شد و گامی بلند در مسیر توسعه خدمات آموزشی و علمی شهر چم گلک برداشته می‌شود.

جهانگیری بیان کرد: آئین بهره برداری از سالن اجتماعات فرمانداری اندیمشک از جمله دیگر برنامه‌هایی است که در شهرستان اندیمشک به اجرا رسید که برای اجرا عملیات احداث و تجهیز این طرح عمرانی، بیش از ۷ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی گفت: هم چنین عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی و آموزشی شهدای اندیمشک نیز با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد نیز آغاز و با بهره برداری از آن، مسیر توسعه خدمات آموزشی شهرستان تسهیل و نیازهای دانش آموزان تأمین می‌شود.

فرماندار اندیمشک ادامه داد: بهره برداری از استخر دریا با اعتباری بالغ بر ۴۰میلیارد ریال و به عنوان اولین استخر آموزش و پرورش خوزستان، کلنگ زنی ۵کانون پرورش فکری با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال و احداث مدرسه کوی امیربا اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال از جمله دیگر طرح‌هایی که با حضور استاندار و دیگر مسئولان استانی و کشوری در شهرستان اندیمشک افتتاح و کلنگ زنی شده اند.