نماینده مردم اندیمشک در مجلس:

برنامه ۵ ساله توسعه اندیمشک طراحی شده است

فریدون حسنوند در نشست شورای اداری شهرستان اندیمشک اظهار داشت: امروز و با توجه به ظرفیت شهرستان طرح‌های گسترده‌ای در زمینه گردشگری شهرستان و توسعه خدمات این حوزه در بسترهای آبی دز و کرخه اندیمشک طراحی شده است.

وی افزود: امروز و برای توسعه اندیمشک یک برنامه ۵ ساله تدوین شده است و به زودی ۱۰۰ طرح عمرانی در این شهرستان آغاز می شود چرا که اندیمشک نیازمند یک حرکت بسیجی و جهادی برای توسعه است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مشکلات طرح های عظیم اقتصادی و صنعتی خوزستان از جمله بندر خشک و پایانه صادراتی اندیمشک در حال رفع شدن است و به زودی این طرح‌ها وارد فاز عملیاتی شده و گامی مهم و جدی در زمینه اشتغال شهرستان برداشته می‌شود.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی استان با توجه به نیازهای اندیمشک و با یک برنامه مشخص وارد عمل شوند و از ظرفیت شهرستان به جهت توسعه استان و کشور بهره گیرند.

حسنوند بیان کرد: ما برای توسعه شهرستان تنها به بودجه های دولتی نگاه نداریم و به زودی دفتر جذب سرمایه گذاری در شهرستان افتتاح و با جذب سرمایه گذاران و تشویق سرمایه گذاران آنان را به حضور در اندیمشک ترغیب کنیم.

وی گفت: بسترهای آبی اندیمشک یک استعداد و ظرفیت گسترده برای توسعه در دل خود جای داده‌اند و اگر به زمینه شیلات این شهرستان توجه شود، مشکلات اشتغال در شهرستان رونق می‌گیرد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم چنین بنیاد برکت بیش از یک هزار میلیارد ریال به جهت توسعه فرصت‌های شغلی اختصاص و گام‌های جدی در این زمینه برداشته می‌شود.

وی گفت: ما باید به تامین نیازهای سد بالارود توجه کنیم چرا که با افتتاح این سد بیش از ۱۲ هزار هکتار از اراضی پایین دست اندیمشک امکان و ظرفیت تولید محصولات کشاورزی را پیدا می‌کنند.