استاندار خوزستان:

اجرای طرح‌های عظیم صنعتی در اندیمشک آغاز می‌شود

خورنا- غلامرضا شریعتی امروز در نشست شورای اداری اندیمشک اظهار داشت: به جهت تامین فرصت‌های شغلی و افزایش کار آفرینی اقدامات جدی و عملی در شهرهای مختلف استان آغاز شده است.

وی افزود: امروز با تکیه بر تلاش‌های صورت گرفته، استان خوزستان سومین استان کشور در ایجاد فرصت‌های شغلی و کاهش بیکاری تبدیل و به زودی گام‌های جدی و عملی در این زمینه برداشته می‌شود و خدمات این حوزه گسترش می‌یابد.

استاندار خوزستان گفت: بیش از ۱٫۵ میلیارد دلار به جهت توسعه اقتصادی مناطق روستایی و کم‌تر توسعه یافته کشور اختصاص یافته که با اختصاص این اعتبارات گامی بلند در مسیر توسعه کشور و خوزستان برداشته می‌شود.

وی بیان کرد: امروز با پیگیری‌‌های صورت گرفته اجرای طرح‌های عظیم صنعتی در اندیمشک آغاز شده و در صورت توجه مناسب به ظرفیت این شهرستان، مسیر توسعه خوزستان بیش از گذشته فراهم می‌شود.

وی افزود: رفع مشکلات کارخانه فولاد، بندر خشک، نیروگاه دوم سد دز، سد بالارود، کارخانه سیمان، پایانه صادراتی شهرستان در دستور کار قرار گرفته و به زودی و با افتتاح این طرح‌ها گامی بلند در مسیر توسعه اندیمشک برداشته می‌شود که مجوزها و مراحل ادارای اجرای این طرح‌ها اخذ و در دستور اقدام است.