استاندار خوزستان:

حماسه شش مهر و چهارم آذر هنوز زنده و پایدار هستند

خورنا- غلام رضا شریعتی عصر امروز در آئین گرامی داشت حماسه مردم اندیمشک در ششم مهر ۱۳۵۹ اظهار داشت: دفاع مقدس و حضور پرشور مردم در دفاع از کشور بیانگر شناخت صحیح مسیر ولایت است.

وی افزود: مردم ایران اسلامی اگر در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن ایستادگی و مقاومت ماندگاری داشتند تنها به دلیل بیعت و توجه به راه امام و ولایت و درک مناسب از ارزش های اسلامی داشتند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: مردم ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با دستان خالی در برابر دشمن ایستادگی و امروز نیز این ایستادگی و مقاومت زمینه شکوفایی ارزش های معنوی ما در خارج از مرزها و عرصه بین المللی است

وی گفت: علاوه بر این باید به نقش اندیمشک در دفاع مقدس هشت ساله و پشتیبانی جبهه های نبرد علیه دشمن و تامین نیازهای رزمندگان پر افتخار آن خاص و منحصر به فرد است و حماسه شش مهر بخشی از این افتخار حماسه ها است.

شریعتی بیان کرد: دشمن در شش مهر ۱۳۵۹ و در اولین تهاجم فرهنگی خود سعی بر تسلط بر مرزهای جغرافیایی و سلطه بر خوزستان داشت ولی رزمندگان شهرهای شمالی خوزستان سدی مقاوم در برابر آن ها بودند.

وی افزود: رزمندگان ایران اسلامی اگر در هشت سال دفاع مقدس و در حماسه شش مهر در برابر دشمن ایستادگی نمی کردند و جسر نادری توسط دشمن بعث می شد، مسیر تحقق اهداف دشمن در نبرد علیه ایران اسلامی، هموار می شد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: شش مهر و چهارم آذر تنها بخشی از این حماسه ها هستند و هنوز پس از گذشت سال ها این حماسه ها طنیین عطر آگین درک مسیر ولایت و توسعه ارزش های معنوی در تاریخ اتقلاب اسلامی است.

وی افزود: حماسه شش مهر و چهارم آذر هنوز زنده و پایدار هستند و به عنوان یک وقایع پر افتخار نیازمند شرح و تبیین و معرفی بیشتر هستند.