بزرگترین و مجهزترین بیمارستان خیرساز جنوب خوزستان در بندر امام احداث می شود

باقرگل فر- خورنا:شنبدی معاونت درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر خبر داد: بزرگترین و مجهزترین بیمارستان ۶۴ تختخوابی جنوب استان توسط خیر در بندرامام خمینی ره احداث خواهد شد.

در گفتگوی اختصاصی خبرنگار خورنا با دکتر شنبدی وی اظهار کرد: در شهر بندرامام ره در حوزه درمان طی دوسال گذشته با توجه به طرح تحول سلامت اتفاقات خوبی در این شهر افتاده است.

وی اضافه نمود:در طرح تحول سلامت پزشکان متخصص مقیم اطفال ، زنان ، داخلی در شهر مستقر شدند در همین هفنه متخصص رادیولوژی و سونوگرافی در بیمارستان اضافه گردید دستگاه رادیولوژی توسط خیر که چند روز گذشته اهداء شده بود تاسیس و راه اندازی شد.در هفته آینده پزشک طب اورژانس در بیمارستان راه زینب س مستقر خواهیم کرد

وی افزود:خیرین شهر بندرامام ره جزء خیرین اول استان خوزستان هستند بخش دیالیز و مرکز ۱۱۵ توسط خیرین این شهر تاسیس و راه اندازی شد.

وی ادامه داد:بزرگترین و مجهزترین بیمارستان ۶۴ تختخوابی جنوب استان خوزستان توسط خیر احداث خواهد شد که روز چهارشنبه پنجم مهرماه در بخشداری بندرامام ره با حضور آقای قنبری بخشدار بندرامام ره ، پرچمی نماینده خیرین دانشگاه علوم پزشکی استان ، خانم علیزاده مسئول خیرین جنوب استان ، خانم توکلی رئیس بیمارستان راه زینب س و مسئولین شهر و فعالین اجتماعی برگزار شد.تمام مراحل اداری و فنی  طی شده و موافقت اصولی بیمارستان در وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی اخذ گردیده و نقشه های مربوطه تآیید فنی آن صادر شده است و در صدد هستیم در چند روز آینده عملیات ساخت بیمارستان در بندرامام ره شروع خواهد شد،در این جلسه پس از برگزاری انتخابات هیئت مدیره مجمع خیرین ، ۵ نفر هیئت مدیره و ۳ بازرس برای بیمارستان راه زینب س توسط حاضرین رای گیری و انتخاب شدند.

شنبدی گفت: عملیات ساخت اورژانس بیمارستان راه زینب س که هزینه آن را شرکت عملیات غیر صنعتی متقبل شده است و با پیگیری های مدیریت شبکه بهداشت و درمان در حال ساخت است و امیدوارم تا پایان سال عملیات ساخت اورژانس به پایان برسد که بتوانیم مشکلات خدمات رسانی به مردم را تا حدودی در حوزه درمان تقلیل کنیم.

وی در پایان افزود: از بخشدار بندرامام ره و مسئولین شهری و مردم شریف شهر بندرامام ره که ما در حوزه سلامت یاری نمودند تشکر و قدردانی می نمایم.

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *