رئیس اداره آب و فاضلاب اندیمشک:

۱۴۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح فاضلاب اندیمشک اختصاص یافت

علی رضا بنیادی فر در اظهار داشت: نیروی انسانی مهم‌ترین نیازها و ارکان بخش‌های مختلف اجرایی است و در صورت توجه به خدمات این حوزه با افزایش کارایی نیروی انسانی، رضایت شهروندان از خدمات بخش‌های مختلف اجرایی و اداری بیش از گذشته تقویتمی‌شود.

وی با اشاره به مشکل عدم پرداخت حقوق برخی کارکنان مرتبط با اداره آب و فاضلاب شهرستان اندیمشک، افزود: عدم پرداخت مناسب حقوق کارکنان و فقدان تجهیزات مورد نیاز اجرای طرح‌های عمرانی، مشکلات جدی برای آب و فاضلاب شهرستان ایجاد کرده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته، اقدامات لازم برای رفع مشکلات حقوق کارکنان و تهیه تجهیزات مورد نیاز اداره آب و فاضلاب شهرستان انجام شد.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان اندیمشک با اشاره به لزوم تأمین منابع مالی برای اجرایطرح‌های مرتبط با حوزه آب و فاضلاب در شهرستان، عنوان کرد: بهبود سیستم‌های مالی ودرآمد زایی و مقابله با مشترکین غیر مجاز از جمله این برنامه‌ها است و با اجرای این ۵۰۰مشترک غیر مجاز در شهرستان از خدمات مجاز و قانونی برخوردار شدند.

وی گفت: هم چنین یکی از مشکلات عمده اداره آب و فاضلاب شهرستان اندیمشک، عدم برخورداری و به کار گیری ماشین آلات فرسوده بود که با پیگیری‌های انجام شده بیش از ۳۰۰ میلیون ریال به خدمات این حوزه اختصاص یافته است و با اجرای خدمات این حوزه ظرفیت اداره آب و فاضلاب شهرستان در تأمین نیاز شهروندان تقویت شد.

بنیادی‌فر بیان کرد: هم چنین با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، امسال بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال برای توسعه خدمات آب و فاضلاب اندیمشک جذب و تعیین شده ‌که از این میزان اعتبار، ۴۰ میلیارد ریال برای اجرای ۸ کیلومتر فاضلاب در اندیمشک اختصاص و اجرای این طرح در کوی رسالت و ولایت انجام شده است.

وی افزود: بیش از این نیز ۱۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های مرتبط با آب و فاضلاب مناطق شرقی اندیمشک تعیین و پیش بینی می‌شود به زودی و تا پایان امسال با جذب این اعتبارات، خدمات حوزه آب و فاضلاب شهرستان در این مناطق توسعه و نیازهای شهروندان به میزان قابل توجهی رفع شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان اندیمشک ادامه داد: هم چنین دفع آب‌های سطحی در حد فاصل میدان آزادگان یکی از نیازهای مهم شهری اندیمشک بود که با پیگیری‌های صورت گرفته و برای اولین بار از روش کیت‌های انشعاب در این منطقه استفاده و یکی از طرح‌های شاخص و به روز استان در اندیمشک به بهرهبرداری رسید.

وی گفت: این طرح یکی از مهم‌ترین طرح‌های حوزه آب و فاضلاب شهری در اندیمشک است که با اجرای آن، ضمن افزایش کارایی و تأمین رضایت شهروندان از روش‌های روز جهان برای مدیریت آب‌های سطحی استان خوزستان استفاده شد.

انتهای پیام/