فرماندار ایذه:

آمادگی کامل را برای جذب سرمایه گذار در شهرستان ایذه داریم

فرماندار ایذه: مردم و مسئولان شهرستان ایذه با احترام از سرمایه گذاران استقبال می کنند. آمادگی کامل را برای جذب سرمایه گذار داریم؛ چرا که این شهرستان ظرفیت‌های زیادی دارد.

 

فرماندار ایذه از آمادگی جذب سرمایه گذار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا از ایذه، صبح امروز یک هیات مشترک از سرمایه گذاران بخش خصوصی کشورهای دانمارک و لهستان برای مشاهده ظرفیت‌های شهرستان در زمینه احداث نیروگاه بادی تولید برق به ایذه آمدند.

فرماندار ایذه در نشستی که امروز در فرمانداری با این هیات برگزار شد، گفت: اگر مشارکت های شما سرمایه گذاران با مشارکت مردم باشد، استقبال مان از این شرکت‌های سرمایه گذار بیشتر است.

وی افزود: شهرستان ایذه راه مواصلاتی بین چهار استان است که این به نوبه‌ی خود بسیار مهم است و نیروگاه کارون۳ در ایذه به لحاظ برقی می تواند به مدار کمک کند.

وی در ادامه افزود: ایذه به لحاظ امکانات جاده‌ای، در حال احداث یک بزرگراه است که این بزرگراه ایذه را به اهواز متصل می‌کند و تا دوسال دیگر به پایان می‌رسد.

در ادامه سرمایه گذار دانمارکی گفت: سرمایه گذاری این شرکت در کشورهای اروپایی بوده است و این هم برای اولین بار بوده که در بیرون از اروپا می خواهیم سرمایه گذاری کنیم.

وی افزود: شرکت ما برای ایجاد زیرساخت نیروگاه بادی در این شهرستان به ۳۰۰ نیرو نیاز دارد و پس از اتمام کار که چند سالی طول می کشد، ۱۰ نفر را آموزش میدهیم که فنی و توانمند شوند و این تعداد به صورت استخدام دائم این شرکت در می آیند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *