دردلی با مسئولان بندرماهشهر: فردا دیر است/ تیم بسکتبال مهروبان را دریابید

به گزارش پایگاه خبری خورنا|بندرماهشهر علیرغم وجود پتروشیمی های زیادهم‌چنان در ادبیات رسمی با عناوینی چون کوچک، محروم، دورافتاده و غیربرخوردار مخاطب قرار می‌گیرد. به واقع بر اساس کدام منطق مدیریتی و اقتصادی با این همه منابع مالی و با این همه پتانسیل، شهرستان ماهشهررا محروم می‌شماریم؟!

این عدالت نیست در شهرستانی که منبع نفت، گاز، پتروشیمی و هزاران موهبت الهی، جوانان آن در اندر خم پیدا کردن اسپانسر برای تیم ورزشی باشند این حق مردم مظلوم و محروم بندرماهشهر نیست.

پایتخت‌نشینان در کنار تفریحات گوناگون و در آب و هوایی لطیف، بارانی قرارگرفته اما جوانان ماهشهری در دمای بیش از ۶۰ درجه مشغول خودسازی و ورزش باشد این حق و انصاف نیست و نخواهد بود.

جوانان ورزشکار و مردم ورزش دوست بندرماهشهر بارها به مسئولان اعلام کرده‌اند اگر امکانات نمی‌دهید حداقل مدیران غیربومی،ناتوان، پروازی،  برای ما نفرستید بگذارید برای مشکلات مان خودمان فکری بکنیم .
تنها راه حفظ جوانان از هرگونه بیماری جسمی و روانی انجام فعالیت های ورزشی است لذا متخصصان و پزشکان سراسر جهان به همه مردم در سنین مختلف سفارش‌های مؤکد جهت انجام روزانه یک ساعت ورزش را می‌کنند.

اما در بندرماهشهر جوانان این شهرستان برای یک تیم باید ماه ها به دنبال پیدا کردن اسپانسر باشند و بعد به راحتی جواب نه را بشنوند؟تیم بسکتبال مهروبان نوین بندر ماهشهر که سال گذشته درلیگ دسته اول بسکتبال ایران حضور داشت امسال به دلیل بی توجهی مسئولین درمسابقات حضور ندارد….

مسئولان بندر ماهشهر باید بدانند که تیم مهروبان تیمی جوان است و با تکیه بر جوانان بومی شهرستان پای بر عرصه رقابت ها و ورزش گذاشته و حمایت از این تیم حمایت از جوانان ماهشهری است ….

شاید اگر مسئولین شهرستان با استفاده از ظرفیت های عظیم اقتصادی شهرستان مدیران پتروشیمی رابه داشتن یک تیم ورزشی مکلف کنند بسیاری از مشکلات ایجاد شده در این زمینه کاهش می یافت، چرا که واقعا عجیب است در دولت تدبیر و امید، درشهرستان ماهشهر مسئولین نا امیدی را به جوانان هدیه می کنند.

تیم بسکتبال مهروبان نوین که سال گذشته و امسال چشم امید جوانان ماهشهری بود به راحتی به تاریخ پیوست و فرصتی که باید زمینه تحرک ورزش ماهشهر را فراهم می کرد باز هم اتش افسوس جوانان را شعله ور کرد تا این بار پرتاب بی تدبیری توپ ورزش ماهشهر به شاید و ای کاش تبدیل و تبدیل شود…

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *