مراسم تودیع و معارفه رئیس اداراه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هفتکل برگزار شد

قادر سبحانی|خورنا_این مراسم با حضور چنعانی معاون مدیرکل ارشاد اسلامی استان خوزستان ،سید حمید حسینی بخشدار مرکزی شهرستان هفتکل و سایر مسئولین برگزار شد.

سید حمید حسینی در این جلسه ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و گرامی داشت هفته دفاع مقدس تغییر و تحولات در نظام اسلامی را نشانه پوپایی جامعه دانست و گفت: فرهنگ و هنر در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است و امید این را داریم که فردی که این مسولیت خطیر را بر عهده گرفته با همت و تلاش های زیاد باعث اعتلاء این بخش در جامعه شود.

حسینی در ادامه نقش مهم فرهنگ و هنر و ضرورت توجه همه نهادها و همکاریهای همه جانبه آنها اشاره کرد و افزود: با تغییراتی که در این بخش اتفاق افتاده شاهد پویایی بیشتر در این حوزه باشیم.

چنعانی معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به سیاست های دولت تدبیر و امید در بخش مطالبی را در راستای توسعه فرهنگ و هنر بیان کرد و گفت: مفهوم فرهنگ و ارشاد یک مفهوم عامه است و کل جامعه و تمامی نهادها را شامل می شود و همه باید دست در دست هم به این حوزه توجه ویژه ای داشته باشیم و در ادامه از زحمات و خدمات بهداروند رئیس سابق اداره تقدیر به عمل آمد.

در ادامه برنامه حمید بهداروند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارشی از عملکرد خود در دوران تصدی این پست ارائه و از تمامی مسولین ، فرماندار و امام جمعه به خاطر همکاری در این سالها قدردانی کرد.

زنگنه رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هفتکل برنامه های خود را در راستای توسعه بخش فرهنگ و هنر بیان کرد و گفت:امیدواریم تمامی مسولین و هنرمندان در این راه دشوار دست ما را بگیرند و یاری رسان ما در بخش فرهنگ و هنر باشند.

در انتهای برنامه از خدمات حمید بهداروند تجلیل و  احمد زنگنه به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد