مسؤولان باید با ایجاد زیرساخت‌ها شرایط را برای بالندگی و رشد نسل جوان آماده کنند

فریدون حسنوند در آئین افتتاح بزرگ‌ترین سایت مدرسه هوشمند در اندیمشک در مدرسه ۹ دی شهرستان اندیمشک با بیان اینکه خواستن توانستن است اظهار کرد: همه مسؤولین کشور و شهرستان روزی محصل بودند و با صرف خواستند و کسب دانش امروز افتخار خدمت گذاری به شهروندان عزیز ایران اسلامی را پیدا کردند.

وی راه دستیابی به علوم و فنون جدید از منظر مدرسه و کلاس درس تحقق خواهد یافت گفت: همه مسؤولین باید با ایجاد زیرساخت‌ها شرایط را برای بالندگی و رشد نسل جوان آماده سازند و با برنامه‌ریزی صحیح برای آینده مسیر را برای پرورش مدیران ارشد کشوری از نسل جوانان در حال تحصیل فراهم کنند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده دانشمندان جوان کشور در بسیاری از علوم و فنون توانستند کشور را به خودکفایی کامل برسانند که این ابتدای راه است و باید با ایجاد زیرساخت‌ها شرایط برای خودکفایی در تمام شاخه‌های صنعت و سایر حوزه‌ها فراهم شود.

حسنوند بیان کرد: علم، دانش و هنر همیشه از آن ایرانیان بوده و با تلاش و کوشش باید مسیری که امروز کشور در زمینه علمی در پیش گرفته با شتاب بیشتر در جهت حفظ استقلال، آزادی و توسعه همه‌جانبه کشور با توجه به نیاز ایران اسلامی تداوم دهیم.

انتهای پیام/