آموزش و پرورش محور توسعه و عمران کشور است

خورنا- پیمان جهانگیری عصر امروز در آئین افتتاح سایت هوشمند مدرسه ۹ دی در جمع معلمان و دانش آموزان مدرسه دختران ۹ دی اندیمشک اظهار کرد: دانش آموزان امروز مدیران و تصمیم‌سازان فردای ایران اسلامی هستند و از این روی باید آموزش‌وپرورش را مهم‌ترین نهاد آموزشی، فرهنگی کشور دانست و زمینه را برای رشد دانش آموزان پیش از پیش فراهم کرد.

وی با اشاره به رشد آمار تحصیلی در بین دانش آموزان اندیمشک افزود: در جهت توسعه خدمات در حوزه ورزش بانوان مجموعه ورزشی حجاب و استخر سرپوشیده دریا در آینده نزدیک در اندیمشک با اعتباراتی که از محل نفت با پیگیری‌های نماینده اندیمشک اختصاص‌ یافته در روزهای آتی افتتاح خواهد شد.

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه آموزش‌وپرورش محور توسعه، عمران، خودکفایی و استقلال کشور است گفت: ۵ کانون فرهنگی، چندین مجموعه رفاهی و آموزشی و نیز یک مدرسه ۹ کلاسه دیگر نیز در جهت توسعه خدمات آموزشی در اندیمشک طراحی و در حال اجرا است.

وی راه خودکفایی و مسیر استقلال کشور را از دریچه علم‌اندوزی و آگاهی دانست و بیان کرد: دانش آموزان باید از فرصت و زمان در جهت علم‌اندوزی استفاده کنند تا زمینه رشد جوانان مسلط به علم و فنون جدید برای رشد و شکوفایی هر چه بیشتر کشور فراهم شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *