بازدید میدانی معاون فرماندار باغملک از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان + گزارش تصویری

خورنا – بازدید میدانی معاون فرماندار باغملک از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان روز گذشته طی بازدیدی که بهمن تامرادی معاونت فرمانداری از اداره فنی حرفه ای صورت گرفت، سعید عدالت بهبهانی مدیر این مرکز، آموزش فنی و حرفه ای را از رکن های مهم و اساسی برای ورود افراد به بازار کار و دستیابی به شغل های پایدار و با ثبات دانست. اقای عدالت بهبهانی افزود وجود مربیان تخصصی و کارامد، تفاهم و همکاری بسیار مطلوب میان مربیان، همکاران و کارآموزان را از نقاط قوت اداره فنی وحرفه ای بیان فرمودند.وی از اقای مهندس حسن نورانی مربی فنی وحرفه ای باغملک که توانست ۲۱ اختراع را به ثبت برساند بعنوان یکی از مخترعین گمنام شهرستان نام برد که باید بصورت استانی و حتی کشوری معرفی شود .

بهمن تامرادی معاون فرمانداری باغملک از مهندس عدالت که با تخصص و تعهد در صدد ارتقا جایگاه فنی وحرفه ای شهرستان میباشد و برنامه های جامعی برای رونق فنی وحرفه ای شهرستان دارد تشکر و قدردانی نمودند ایشان اداره فنی وحرفه ای و مهارتهای که آموزش داده میشود را زمینه ساز اشتغال وبهبود فضای کسب و کار دانست.

تامرادی در پایان ضمن خداقوت خدمت همه مربیان، اقای مهندس نورانی را افتخاری برای شهرستان دانست که این ظرفیتها باید در سطح کشوری مورد توجه واقع شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *