رئیس کمیسیون انرژی مجلس:

“نقد سازنده” مسئولان را از مشکلات شهر و شهروندان آگاه می‌کند

نماینده مردم اندیمشک گفت: نقدی که حرمت و آبروی مردم و مسئولان را مورد توجه قرار دهد و راهکارها را در کنار نقد بیان کند و به قانون و نیازهای مردم احترام بگذارد و از اصول اخلاقی برخوردار باشد شایسته احترام و گره‌گشا از مشکلات مردم است.

فریدون حسنوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک اظهار داشت: شهادت فرزند دیگر اندیمشک جان محمد علی‌پور بار دیگر نام شهرستان را بیش از گذشته در مسیر تعالی انقلابی و اسلامی مطرح کرد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اولویت کار ما برای توسعه اجتماعی ایران کار فرهنگی است و آیین تجلیل از خبرنگاران، پاسداشت زحمات فعالان خبری شهرستان است چرا که رسانه تنها یک ابزار نیست و امروز عرصه خبر تأثیر گسترده‌ای در عرصه‌های مختلف اجتماعی دارد.

وی افزود: خبرنگاران باید پاسدار ایران اسلامی و نیازها و ارزش‌های آن باشند و در جهت آن قدم بردارند و زمینه پیشرفت و توسعه و تحولات و بیان ظرفیت‌های کشور و شهرستان را فراهم کنند و اگر برای اندیمشک و کشور یک برنامه مدبرانه اقتصادی برای توسعه و عمران فراهم شود این مسیر به همراه نقد سازنده، زمینه آگاهی و تسهیل عمران و سازندگی را فراهم می‌کند.

حسنوند بیان کرد: نقدی که حرمت و آبروی مردم و مسئولان را مورد توجه قرار دهد و راهکارها را در کنار نقد بیان کند و به قانون و نیازهای مردم احترام بگذارد و از اصول اخلاقی برخوردار باشد، شایسته احترام و گرهگشا از مشکلات مردم است و باید این نقد ترویج و از تملق جلوگیری شود چرا که نقد سازنده مسئولان را از مشکلات شهر و شهروندان آگاه می‌کند.

وی گفت: تنوع سلیقه و افکار زمینه‌ساز تکامل جامعه است ولی این تنوع نباید به مانع توسعه تبدیل شود و خبرنگاران به عنوان خادمین مردم در عرصه اطلاع‌رسانی، باید همراه مسئولان باشند و ظرفیت‌های شهری را بیان و روند عمران شهری را تسریع بخشند و با حرکت وحدت و همدلی، ضمن حفظ استقلال کاری در این عرصه گام بردارند و زیبایی‌های شهری را بیش از گذشته مطرح کنند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خبرنگاران باید بیش از گذشته به مسئولان در روند جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال و تأمین نیازهای شهروندان و برطرف کردن مشکلات شهری توجه کنند و از ظرفیت‌های شهری برای توسعه شهرستان استفاده کنند.

وی گفت: ما برای پیشرفت اندیمشک نیازمند همراهی تمام شهروندان با نگرش‌های مختلف سیاسی هستیم و اگر همه در این مسیر همراه باشیم، مسیر توسعه اندیمشک بیش از گذشته، فراهم می‌شود.

حسنوند عنوان کرد: خبرنگاران باید بیش از گذشته، روند اجرایی و انجام طرح‌های عمرانی شهرستان را به مردم معرفی کنند تا در این زمینه رضایت شهروندان تأمین و روحیه نشاط و امید در اندیمشک تقویت شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عکس خبری یک هنر و ظرفیت مهم در انعکاس اخبار و انتقال نیازهای شهروندان است و در این عرصه باید بیش از گذشته به رشد و تقویت بستر آن در شهرستان توجه و نیازهای افرادی را که در این حوزه به فعالیت می پردازند را برطرف کرد.

انتهای پیام/