مناسب‌سازی ورودی ادارات رامهرمز

فرشیدفرجی-خورنا فرماندار رامهرمز: مسؤولان باید ورودی ادارات را مناسب‌سازی کنند

به گزارش خبرنگارخورنا از رامهرمز، عبدالرضا احسانی‌نیا  در جلسه کمیته تخصصی مناسب‌سازی ورودی ادارات ویژه معلولان و سالمندان اظهار داشت: بهترین هدیه‌ای که خداوند به ما داده سلامتی است و اگر انسان سالم نباشد و میلیاردها تومان داشته باشد هیچ‌گونه ارزشی ندارد.

وی ادامه داد: ما باید قدر نعمت‌های خداوند را بدانیم و در توسعه فرهنگ همزیستی مسالمت‌آمیز کوشا باشیم.

فرماندار رامهرمز تأکید کرد: مسؤولان شهرستان باید نواقص ورودی ادارات خود را برطرف کنند تا معلولان و سالمندان به‌راحتی بتوانند به ادارات مراجعه کنند.

در ادامه این جلسه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی رامهرمز نیز گفت: نیاز است که در نقاطی از شهر محل‌هایی تعیین شود تا با نصب تابلو محل استقرار خودروی جانبازان و معلولان مشخص شود.

عزیز بیوسه عنوان کرد: متأسفانه در برخی از پیاده‌روها و ورودی ادارات مناسب‌سازی برای ورود جانبازان و معلولان صورت نگرفته است.

وی افزود: با همکاری همه ادارات و ارائه راهکارهای مناسب می‌توان خدمات بهتری را به قشر معلول و سالمند ارائه کرد.

در این جلسه رئیس اداره بهزیستی رامهرمز نیز گزارشی از وضعیت عدم مناسب‌سازی در سطح شهر به‌ویژه پارک‌ها ارائه کرد و خواستار رفع این موانع برای معلولان، جانبازان و سالمندان شد.

ماشاالله ویسی نژاد همچنین خواستار ایجاد محل‌هایی مناسب برای استراحت و دورهم جمع شدن سالمندان شد و گفت: سالمندان نیازمند مراقبت‌های خاص و توجه بیشتر هستند و نباید آن‌ها را به علت نبودن مکان‌های عمومی مناسب، خانه‌نشین کرد.

به گزارش خورنا در این جلسه برخی از مسؤولان دیدگاه‌های خود را در رابطه با وضعیت سالمندان و معلولان ابراز داشتند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *