پیام تبریک استاندار خوزستان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

خورنا- به مناسبت فرا رسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید استاندار خوزستان در پیامی فرا رسیدن این مناسبت را تبریک گفت.

متن پیام دکتر غلامرضا شریعتی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

تقارن اول مهر بهار تعلیم وتربیت و هفته دفاع مقدس تابلوی ایثار وشهادت، این پیام را میدهد که تخصص و تعهد باید در کنار هم باشند و چه بسیار عزیزانی که از مکتب تعلیم وتربیت به مکتب ایثار و شهادت رفتند تا درس آزادی و آزادگی را به ما بیاموزند.

امروز تقویت و ارتقای نظام آموزش و پرورش و آموزش عالی به عنوان بستر رشد و آگاهی انسان‌ها از مهمترین شاخصه‌های توسعه محسوب میشود و تربیت نیروی انسانی متعهد، متخصص و مدیر و مدبر از اهداف مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد.

در همین راستا دولت تدبیر و امید در استان خوزستان تمام تلاش خود را در جهت اجرای برنامه‌های کلان آموزش و پرورش در استان انجام خواهد داد و همواره در تعهد و خدمتگزاری به مردم و برطرف کردن دغدغه های آنها، از هیچ کوششی دریغ نکرده و نخواهد کرد تا دانش آموزان ودانشجویان عزیز بتوانند از فضای آموزشی استاندارد و با کیفیت برخوردار شوند.

اینجانب بازگشایی مدارس ومراکز آموزش عالی و آغاز سال تحصیلی ۹۷-۹۶ را به کلیه دانش آموزان و دانشجویان عزیز در مقاطع مختلف تحصیلی، معلمان و اساتید زحمتکش و دلسوز تبریک عرض می کنم و از خداوند متعال سالی پر از موفقیت و سربلندی برای مردم ایران بویژه استان خوزستان مسئلت دارم.

غلامرضا شریعتی
استاندارخوزستان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *