روزهای ناخوش فوتبال بندرماهشهر؟!

به گزارش پایگاه خبری خورنا|مشکلات مالی و مسائل فوتبال بندرماهشهر، مربوط به این روزها و این ماهها نیست، سالهاست که فوتبال در ماهشهر با این حریف قدر، دست به گریبان است، حریفی که تیم شهرداری باید قبل از رویارویی با حریفان داخل زمین، با آن دست و پنجه نرم کند.

نماینده فوتبال بندرماهشهر در لیگ دسته اول فوتبال کشور این روزهای دارد قربانی مشکلات هیات فوتبال و شهرداری میشود ،تا جایی که حتی اجازه حضور برسرزمین را به دلیل اختلاف مالی ندارد و با توجه به بیانیه ایی که هیات فوتبال شهرستان بندرماهشهر صادرکرد،مبنی برآنکه اگر شهرداری تا دوروز بعداز بازی نساجی پول زمین را واریز نکند ،دیگراجازه استفاده از زمین را ندارد، برهمین اساس از امروز تیم فوتبال شهرداری تنها نماینده شهرستان بندرماهشهر درلیگ دسته اول فوتبال کشور دیگر نمیتواند از تنها زمین شهرستان استفاده کند تازمانی که پول زمین را واریز کند،بعداجازه استفاده از زمین را داد.

هم اکنون نیز مسوولان ورزش شهرستان دراین رابطه سکوت کرده اند و حتی مسئولین تیم فوتبال شهرداری ، اینجاست که پیدا کردن پرتغال فروش، سخت می شود!.

این اتفاقات دل فوتبال دوستان ماهشهری را به درد آورد.
مشتاقان فوتبال در ماهشهر تا حالا نگران نتایج وبه فکر تیمشان بودند واز حالا باید نگران زمین تمرینی تیمشان باشند.
هیچ یک از شرکت ها و واحدهای صنعتی شهرستان بندرماهشهر که تعداد آنها هم کم نیست حاضر به کمک وساختن ورزشگاه نیستند.

هم اکنون تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر با انبوهی از مشکلات دست به گریبان است، از یک طرف مشکلات باشگاهی و از سوی دیگر هم نبود زمین تمرین راهم به آن بایداضافه کنیم.اینها نه تنها کمر تیم فوتبال شهرداری بلکه فوتبال ماهشهر و یا شاید ورزش استان را خم کرده است.

اینکه چرا فوتبال ماهشهر به این حال و روز افتاده و کسی حاضر نیست این طفل را حمایت کند سوالی است که فوتبال دوستان ماهشهر به دنبال پاسخ آن هستند.

شهرستان بندرماهشهر این هم پتروشیمی دارد و هم مسوولان اجرایی پابکار، پس هیچ دلیلی برای سهل انگاری و این دست و آن دست کردن نیست، باید طرحی نو در انداخت و با حمایت پر شور تماشاگران که در هیچ زمانی تیم محبوب خود را تنها نگذاشته اند تیم حاضر را سر پا نگه داشت و چشم به افقی دور دست برای پیروزی های بزرگتر دوخت.

بر همین اساس باید دید طی روزهای آینده این کش وقوس ها بین هیات فوتبال بندرماهشهر و شهرداری چه نتیجه ایی میگیرد؟امیداست هردوطرف بخاطر پیشرفت و کمک به ورزش شهرستان اختلافات را کنار گذاشته وهمه ی مشکلات را حل کنند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

انتشاردهنده:مهدی چاروسائی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *