مرگ ناگهانی قهرمان وزنه برداری شهرستان مسجدسلیمان وحید وحیدی

میثاق حاجتی/ خورنا: وحید وحیدی قهرمان جوان و باسابقه وزنه برداری شهرستان مسجدسلیمان ششم شهریور امسال در کشور ایتالیا جان خود را از دست داد تا شوک بزرگی را به خانواده و جامعه ورزشی این شهرستان وارد کند و عزیزان خود را در میانه راه زندگی تنها بگذارد.


و ناگهان او رفت
وحید وحیدی متولد ۱۱ خرداد ۱۳۶۵ در شهرستان مسجدسلیمان بود. وی از ابتدای نوجوانی و در سن ۱۳ سالگی فعالیت ورزشی خود را با پیروی از برادر پیشکسوت خود در حرفه وزنه برداری (مرحوم مهندس امید وحیدی) آغاز کرد.

این ورزشکار با اخلاق، سابقه بازی در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور، تیم نوجوانان شرکت ملی حفاری ایران، نفت و گاز مسجدسلیمان، قهرمانی مسابقات کارگران ایران، قهرمانی مسابقات دانشگاه آزاد اسلامی کشور، المپیاد ورزشی دانش آموزی و همچنین آموزشگاه های استان خوزستان را در کارنامه خود داشت.

وی در مدت فعالیت حرفه ای خود موفق به کسب مدال های متعددی شد تا با درخشش در تیم های مختلف وزنه برداری، با وجود سن کم نظرها را معطوف توانایی خود کند و در رده سنی نوجوانان و جوانان استان و کشور  به مقام قهرمانی دست یابد.

پهلوان غیور مسجدسلیمانی در ادامه فصل زندگی خود پس از اتمام تحصیلات در رشته مهندسی کامپیوتر جهت ادامه تحصیل راهی کشور ایتالیا شد و در دوران اقامت خود در این کشور تمرینات خود را در حرفه وزنه برداری ادامه داد ولی شبانگاه ششم شهریور ۱۳۹۶ به دست تقدیر سنگین وزن ترین وزنه هستی را در خاک غربت بر زمین گذاشت و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

وحید وحیدی، ورزشکار نجیب زاده سرزمین کهن بختیاری، رفتنش هم مانند همه روزهای بودنش ساده و آرام بود.

پیکر پاک آن مرحوم روز سه شنبه ٢٨ شهریور ماه راس ساعت ٨ صبح از پانسیون خیام (رو به روی گلخانه شرکت نفت) به سمت بهشت زهرای چهاربیشه تشیع و سپس مراسم سوم و هفتمین روز یادبود وی در مسجد حضرت ابولفضل (ع) سی برنج به صرف ناهار برگزار می شود.

روحش شاد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *