برگزاری جلسه شورای ترافیک شهرستان آغاجاری با هدف اتخاذ تمهیدات ترافیکی در آستانه بازگشایی مدارس

خورنا – بهنام کنارکوهی/‌ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آغاجاری، محمدعلی صفری معاون فرماندار در این جلسه ضمن تبریک روز خانواده و تکریم بازنشستگان اظهار داشت: خانواده نهاد مقدسی است و تمامی تلاشهایی که ما در زندگی انجام می دهیم در جهت رفاه حال خانواده است. هر چه خانواده سالم تر و پرنشاط تر باشد جامعه سالم تری خواهیم داشت.

وی بازنشستگان را افراد باتجربه ای دانست که باید قدر زحمات و تلاشهای آنها را بدانیم و می توانیم از تجربیات آنها بعنوان مشاور در کارها استفاده کنیم.

معاون فرماندار آغاجاری بر اهمیت برگزاری جلسات شورای ترافیک بمنظور برطرف کردن مشکلات ترافیکی تاکید کرد و خواستار فرهنگ سازی عمومی در زمینه ساماندهی ترافیک شد.

وی نهادینه شدن فرهنگ ترافیک را نیازمند آموزش و همکاری مردم و مسئولین دانست که باید این فرهنگ سازی از سطح مدارس و خانواده شروع شود. مسئولین آموزش و پرورش هم باید با دعوت از کارشناسان راهنمایی و رانندگی در جهت آموزش مباحث ترافیکی برای دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی اقدام نمایند.

محمدعلی صفری افزود: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید هستیم انتظار می رود دستگاههای مربوطه با همکاری یکدیگر بسترهای لازم را به منظور افزایش ایمنی عبور و مرور دانش آموزان از جمله خط کشی عابر پیاده در جلوی مدارس، نصب تابلوها و علائم هشدار دهنده، ایمن سازی و رنگ آمیزی سرعت گیرها و … فراهم نمایند.

معاون فرماندار با اشاره به عملیات خاکبرداری بین جاده ای و در پیش بودن فصل بارندگی، خواستار نصب علائم و تابلوهای هشدار دهنده در طول مسیر گردنه و پاکسازی جاده جهت جلوگیری از لغزندگی آن بمنظور حفظ ایمنی شد.

در این جلسه همچنین بر رفع نقاط حادثه خیز شهرستان، تهیه طرح دوربرگردان در جلوی اداره آب و فاضلاب، آماده سازی و تکمیل ورودی شهرستان به اندازه ۱ کیلومتر بمنظور راه اندازی بلوار ورودی تاکید شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *