هیات ووشو بانوان هندیجان قهرمان مسابقات استان خوزستان

مسابقات قهرمانی ووشو سبک شینگ یی چوان بانوان استان خوزستان به میزبانی بندر هندیجان برگزار شد.

عسکری مهر رئیس هیات ووشو شهرستان در گفتگو با خورنا گفت : این رقابت ها با حضور ۲۱۸  مبارز در قالب ۱۰  تیم در پنج رده سنی خردسالان ،نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و  بزرگسالان به میزبانی سالن چند منظوره اداره ورزش و جوانان شهرستان هندیجان پیگیری شد.

وی افزود : در این دوره تیمهای هندیجان ، شوش ، دزفول ، اهواز ، بهبهان ، رامهرمز ، امیدیه ، ماهشهر شهر چمران و شهر زهره به رقابت پرداختند و  در مجموع تیمهای هندیجان ، دزفول و شوش به ترتیب به مقامهای اول ، دوم و سومی  دست یافتند.

رئیس هیات ووشو شهرستان هندیجان خاطر نشان کرد: نفرات برتر رده سنی بزرگسالان به مسابقات لیگ برتر کشور و نفرات برتر رده های سنی مختلف نیز به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

عسکری مهر گفت : این قهرمانی را به مردم هندیجان خصوصا فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان تبریک عرض نموده و در ادامه از میزبانی خوب بانوان ووشو شهرستان هندیجان که در راس آنها سرکار خانم شکاری ، مولوی و مطور حضور دارند صمیمانه سپاسگزارم.

عسکری مهر در پایان ضمن تشکر و قدردانی از داوران این دوره از مسابقات افزود : خانم سحر محبعلی (هندیجان) به عنوان با اخلاق ترین  و فاطمه کریم زاده (رامهرمز ) به عنوان فنی ترین بازیکن از سوی مسئولین برگزاری مسابقات انتخاب شدند.

هادی بحرکانی _ بندر هندیجان