عباس پاپی زاده، رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان:

کشورهای مسلمان در سازمان ملل باید به سکوت خود پایان دهند

خورنا| سرویس سیاسی : رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: نسل‌کشی مسلمانان مظلوم میانمار با چراغ سبز غرب و آمریکا است و کشورهای مسلمان در سازمان ملل باید به سکوت خود پایان دهند.

به گزارش خورنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی ، عباس پاپی زاده ، ضمن محکوم کردن نسل‌کشی در میانمار اظهار داشت: متأسفانه یک نسل‌کشی در کشور میانمار در حال اتفاق است که با چراغ سبز غرب و آمریکا در حال انجام است .

وی ادامه داد: این دولت‌ها به دنبال پایین آوردن شأن جامعه مسلمانان دنیا هستند و قصد دارند مسلمان بودن را یک جرم و یک ویژگی منفی معرفی کنند بطوریکه مسلمانان دنیا به گرایش اسلام و مسلمان بودن خود افتخار نکنند .

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان افزود: این نسل‌کشی یکی از حربه‌های توقف اسلام‌گرایی در دنیاست و با این کار قصد دارند مسلمان را از گرایش به دین اسلام کاهش دهند .

نماینده مردم دزفول تصریح کرد: وقتی حربه‌ی اسلام هراسی ایجاد می‌شود خود به خودم مردم دنیا از مسلمانان هراس داشته و از پیوستن به اسلام اجتناب می‌کنند .

پاپی زاده گفت: متأسفانه رئیس‌جمهور میانمار جایزه صلح نوبل را از سازمان حقوق بشر دریافت می‌کند در شرایطی که در کشورش قتل‌عام و جنایت نسل‌کشی صورت می‌گیرد که این نشان از حمایت‌های کشورهای حامی آمریکا و غرب است و همیشه در این جنایات آمریکا و غرب حضورداشته است .

عباس پاپی زاده بیان داشت: وقتی سازمان حقوق بشر در این رابطه سکوت می‌کند نشان می‌دهد که با چراغ سبز آن‌ها این جنایات صورت می‌گیرد که این پیامی واضح برای دوستداران غرب و آمریکا است که باید بیشتر مواظب باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان افزود: آمریکا و حامیان او را باید محکوم کرد و این کشورها وقاحت را از حد گذرانده و توقف این جنایت گره‌گشای مشکل نیست و باید برای همیشه پاسخی کوبنده به آن‌ها داده شود .

پاپی زاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: سازمان کنفرانس اسلامی باید فوری تشکیل جلسه دهد و اعلام موضع کند و دولتمردان مسلمان همچون عربستان که دوستدار و حامی آمریکا هستند باید به سکوت معنادار خود در مقابل حادثه قتل‌عام مسلمانان میانمار پایان دهند .

وی با اشاره به وظایف سازمان کنفرانس اسلامی گفت : دشمنان اسلام قصد دارند تا با ناکارآمد جلوه دادن این سازمان هدفی همچون منحل کردن آن را دنبال کنند .

نماینده مردم دزفول در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بالاخره کشورهای مسلمان عضو سازمان ملل و کنفرانس اسلامی ، غیرت اسلامی‌شان بجوش آید و از این فاجعه نسل‌کشی دفاع کنند و به سکوت خود پایان دهند چراکه سکوت هر مسلمان در این شرایط زیبنده دولت‌های اسلامی نیست و حاوی پیام خوبی نیست است .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *