بازدید پنـــج ســـاعته معاون فرماندار باغملک و هـیئت همراه از بیمارستان شهیدطباطبایی و بیمارستان ۹۶ تختخوابه در حال احداث

بازدید پنــج ساعته معاون فرماندار باغملک و هـئیت همراه از بیمارستان شهید طباطبایی و بیمارستان ۹۶ تختخوابی در حال احداث، تامرادی در پایان اعلام رضایت کامل خود را از عملکرد و تحول در بخش بهداشت و درمان باغملک و مدیریت آن اعلام نمود و قول مساعدت و پیگیری جدی مشکلات موجود را داد.

خورنا – بازدید پنج ساعته معاون فرماندار و هـیئت همراه از بیمارستان شهیدطباطبایی و بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرستان باغملک

ظهر امروز چهارشنبه ۲۲ شهریور، بهمن تامرادی معاون فرماندار و هیئت همراه از بیمارستان شهید طباطبایی، و بیمارستان در حال احداث ۹۶تختخوابی بازدیدی به عمل آوردند.?بهمن تامرادی در گفتگو با خورنای باغملک اظهار داشت؛ شبکه بهداشت و درمان و آموزش پرورش دوبال اصلی یک نظام هستند، که میتوانند تاثیر به سزایی در رشد و تعالی یک جامعه داشته باشند. تامرادی قویاً تاکید کرد که برای مدیران توانمند و کاربلد بومی حاشیه آفرینی و جو سازی نکنید، قدر مدیران خوب را بدانیم اینها دلسوزان شهرستان اند که برای رشد و ترقی منطقه با فعالیت شبانه روزی از جان مایه می گذارند.

معاون فرماندار در ادامه گفت؛ باوجود  کم و کاستی هایی که شبکه و بهداشت درمان شهرستان داشت ولی جزء دستگاهایی هست که کاری عملیاتی و میدانی خود را به نحواحسن انجام داد، و تاکیدکرد جلسه که در روزهای آتی پیش رو داریم از پرسنل و نیروهای این دستگاه تقدیر ویژه ای به عمل می آید.وی در ادامه انتقاداتی هم ازسایر دستگاهها ازجمله شهرداری در بحث آب شرب داشت و گفت شهرداری میتوانست کارهایی را که اولویت بیشتری داشتند انجام دهد، تامردم درتهیه آب شرب دچارمشکل نشوند. معاون فرماندار از سید داوود موسوی مدیریت بیمارستان و مهندس زاهدی که باتلاشهای شبانه روزی خود زحمتی زیادی برای رفاه و آسایش مردم کشیدند تقدیر و تشکر نمود.

?مهندس سید داوود موسوی رئیس بیمارستان شهید طباطبایی در ابتدای امر در بررسی وضعیت این واحد درمانی گفت؛ این بیمارستان با ۳۲ تخت شروع به کار و افتتاح شد. با پیگیری های همکاران و مدیران قبلی این ظرفیت به ۵۸ تختخواب ارتقاء پیدا نمود و پس از آن به همین روال افزایش یافت تا حال حاضر که با ۱۲۴ تختخواب در حال ارائه خدمت هستیم و همچنین چهارمتخصص پایه ای بعلاوه متخصص گوش حلق و بینی و متخصص قلب بصورت پاره وقت فعالیت می کنند. موسوی ادامه داد؛ از سال ۸۸ کلنگ زنی بیمارستان ۹۶ تختخوابه به زمین زده شد و تا سال ۹۲ بصورت کج دار و مریز بدون پیشرفت آنچنانی پیش رفت. تا خرداد ۹۵ شروع به کار جدی این پروژه کلید خورد و هم اکنون پیشرفت فیزیکی آن بالغ بر ۷۵ درصد است. سید داوود موسوی تاکید کرد؛ تمام چشم امید ما به شروع به کار این بیمارستان ۹۶ تختخوابی مجهز و به روز است که یقیناً قفل و گره ای بزرگ را از بحث بهداشت و درمان شهرستان می گشاید.
ریاست بیمارستان شهید طباطبایی ادامه داد؛ برای تجهیز و تامین لوازم پزشکی بیمارستان جدید، نامه نگاری هایی با استان انجام شد، بودجه این بیمارستان بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان می باشد که مقدار ۱۰ میلیارد تومان آن در اختیار پیمانکار قرار گرفت و هم اکنون منتظر این هستیم که ۱۶ میلیارد دیگر نیز تامین، تخصص و در اختیار قرار گیرد و طبق وعده های پیمانکار در اویل سال ۹۷ تحویل و به بهره برداری خواهد رسید.

مهندس موسوی در خصوص پروژه هایی در دست اقدام نیز تصریح کرد؛ درمانگاه شماره یک شهری با پیشرفتی بالای ۴۰ درصد، درمانگاه دوراهی اسلام اباد که اخیرا افتتاح شد،درمانگاه ابوالعباس و آموزش بهورزی که همزمان در حال ساخت اند، در بحث درمان بستر قلعه تل نیز تنگناهای اداری به وجود آمد که در صدد حل آن هستیم. کلینیک تخصصی واقع در محل بیمارستان شهید طباطبایی نیز پیشرفتی بالای ۸۵ تا ۹۰ درصد دارد و در شرف افتتاح است. در این کلینیک ۱۸ متخصص مستقر می شوند که با شروع به کار آن انشالله دیگر نیازی نیست همشهریان عزیز برای درمان با طی مسافت زیاد و خطرات جاده ای به شهرهای همجوار بروند.

رئیس بیمارستان شهید طباطبایی در پایان خاطر نشان کرد؛ به امید خدا افق و چشم انداز خوبی از لحاظ درمانی و بهداشتی برای شهرستان می بینم. همشهریان عزیز بزودی شاهد اتفاقات خوبی از باب بهداشت و درمان خواهند بود، شبکه ی بهداشت در انجام این کارهای بزرگ یاری دیگر دستگاه ها را نیز میطلبد. مهندس موسوی تاکید کرد؛ امیدواریم به یاری خدا لبخند متین و جالبی روی لبان مردم بنشانیم، ما واسطه ای هستیم که به اقتضای شرایط موجود باید بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.