حضور جوان خوزستانی در وزارت کشور با لباس محلی جهت حمایت از استاندار

قادر سبحانی |خورنا-بیش از چندین هزار نفر از مردم حوزه زاگرس با امضای طوماری به دفاع از عملکرد شریعتی استاندار خوزستان اقدام که این طومار امروز به وزارت کشور تحویل داده شد

ظهر امروز مجتبی شیخی جوان شایسته حوزه زاگرس با لباس محلی به وزارت کشور مراجعه و طوماری که طی روزهای قبل از سوی بیش از هزاران نفر از ساکنان حوزه زاگرس به امضا رسیده بود را به وزارت کشور تحویل داد.

شیخی طی تماس تلفنی با پایگاه خورنا به متن طومار اشاره کرد و گفت: در این متن آمده است

بسمه تعالی
رئیس جمهور محبوب کشور عزیزمان جناب آقای دکتر حسن روحانی
با سلام
ضمن عرض تبریک جهت بدست آوردن رای اعتماد دوباره ملت همیشه در صحنه و فهیم ایران اسلامی و خسته نباشید خدمت شما جهت چهار سال تلاش بی وقفه و مستمر برای ایرانی آبادتر امیدوارم چهار سال پیش رو سالهایی روشن همراه با امید از دولت شما برای مردم عزیزمان بخصوص هم استانی های عزیزم خوزستانی های همیشه قدرشناس و قدردان باشد.
ریاست محترم جمهوری جناب آقای روحانی اینجانب مجتبی شیخی شهروند ایرانی استان خوزستان کاتب و گرد آورنده این نامه با بیش از هزاران امضا از بختیاریهای سراسر خوزستان خدمت شما عرض میکنیم که اگر شما بعد از کلی تخریب و سیاه نمایی های صورت گرفته از بیش از یکسال قبل توسط نیروهای رقیب در سطح استان خوزستان موفق به کسب بیش از ۵۷درصد آرای مردم استان بنده شده اید و در جمع مردم خوزستان شعار (ما که هوا نداریم اما هواتو داریم) را شنیده اید بی شک یکی از مهمترین دلیل هایش وجود پربرکت استاندار جوان بومی دلسوز و مردم دار استان جناب آقای دکتر غلامرضا شریعتی که بحق نماینده شایسته دولت خدمتگذار شما ست بود.
جناب دکتر روحانی رئیس جمهور عزیزمان
قبل از هرچیز از انتخاب دکتر شریعتی به عنوان استاندار خوزستان از شما کمال تشکر و قدر دانی را داریم و از حمایت های حضرتعالی در این مدت یک ساله ایشان که موجب انجام خدماتی مفید برای خوزستان گردید نیز سپاس گذاری می کنیم.
لذا اکنون که شما موفق به پیروزی در انتخابات ۹۶ شده اید و مدت چهار سال رئیس جمهور کشور عزیزمان می باشید بنده حقیر به نمایندگی و از طرف امضاکنندگان این نامه از شما تقاضا داریم که از استاندار استان ما جناب دکتر شریعتی حمایت کامل کرده و ایشان را برای حل مشکلات مردم این استان در این دوره چهار ساله همیاری و همکاری فرمایید.
بی شک که جناب دکتر شریعتی نماینده کاربلد و مردم دار برای دولت شما که نوید امید را برای مردم ایران به ارمغان آورده می باشد و بدون تردید خوزستان با دکتر شریعتی به آنچه که باید برسد خواهد رسید
در آخر برای شما ارزوی موفقیت و سربلندی در این مسئولیت را داریم و امیدواریم که با تلاش های مستمردولت تدبیر و امید روز به روز امید بیشتری در زندگی مردم ایران شکل گیرد.

با تشکر بختیاریهای استان خوزستان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • بختیاری ایشون شکر خوردن از این کارهای پوپولیستی مخصوص آقایون انجام دادن،کی گفته ایشون نماینده زاگرس نشینان هستن؟شان بختیاری رو اوردن پایین،بختیاری هیچ وقت دستمال کش کسی نبوده.آقای شریعتی اگه کاری کرده وظیفه اش بوده اگه نکرده هم که باید جوابگو باشه،این شانتاژ بازی ها معنا نداره. آدم از این رفتارهای زشت واقعا شرمش میگیره.حیف لباس بختیاری که از تن سردار اسعد به تن چنین آدم هایی میره.
  • رضا / اهواز والله بخدا ما هم اصلاحاتی هستیم و شاید از شما متعصب تر. اما دیگه اینکارها یعنی چی؟ اصلا این چه خبریه که شما کار میکنید؟ مواظب باشید تبلیغ کننده صِرف مسئولین نشید