درخشش تیم شنای نفت مسجدسلیمان در مسابقات فرزندان زیر ۱۵سال و کسب مقام سومی

میثاق حاجتی/ خورنا: تیم نفت مسجدسلیمان با حضور در مسابقات شنا فرزندان زیر ۱۵سال مناطق نفت خیز جنوب که در تاریخ ۹۶/۶/۱۵ درشهرستان اهواز برگزار گردید توانت مقام سومی را بدست بیاورد.

به گزارش پایگاه خبری خورنا تیم شنای نفت مسجدسلیمان که حدود دوماه است شروع به فعالیت کرده توانست با کسب پنج عنوان دومی و پنج عنوان سومی رتبه سوم این مسابقات را بدست اورد لذا میرود تا شنای مسجدسلیمان بدست مربی ملی پوش خود (ساسان کریمی) به روزهای اوج خود برگردد.
ساسان کریمی در این مورد فرمودند :سطح کیفی مسابقات بسیار بالا بود و شاگردان من با توجه به مسافرتهای تابستانی که حدودا دو ماه است آموزش های لازم را فرا گرفته اند نتوانستند  با این وقت کم نتایج بسیار خوبی کسب کنند.
وی افزود انتظار داریم طبق برنامه میان مدت بنده در بهمن ماه بتوانیم رکوردهای بدست امده را چهار ثانیه در هر رشته بهبود ببخشیم.

ایشان در پایان از همه مسئولین نفت و همه عزیزانی که جهت پیشرفت این رشته کمک کردند  بخصوص جناب مهندس احمدپور ریاست محترم امور ورزش تقدیر و تشکر کردند و افزودند از همه مسئولین و بزرگان ورزش درخواست کمک داریم  تا سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان و سرپرست هییت شنا این شهر را با رشته شنا آشنا و آشتی دهیم.