نماینده اهواز در مجلس: مردم خوزستان نیاز به آرامش و محبت دارند

خورنا-احمدرضارستمی: در جلسه تبادل تفاهم نامه‌های رونق اشتغال در استان جواد کاظم نسب الباجی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم اهواز و خوزستان نسبت به دیگر استانها معذب‌تر و محرومیت بیشتری دارند.

وی تصریح کرد: مواردی چون ریزگردها، گرمای هوا و شرجی، بیکاری بیش از حد، آلاینده‌های نفتی و نیشکر و عواملی دیگر از این قبیل، همه دست به دست هم داده‌اند که ما شاهد مردمی هستیم که عصبانی هستند و نیاز به آرامش و محبت دارند.

کاظم نسب با بیان اینکه مردم خوزستان، مسئولین دلسوز می‌خواهند، در خطاب به مسئول صندوق کارآفرینی کشور اظهار کرد: اگر چه مسئولین زحمت می‌کشند ولی همچنان اهواز با دیگر کلانشهر فاصله بسیار دارد. بنابراین انتظار داریم که صندوق کارآفرینی اعتبارات بیشتری را در اختیار متقاضیان قرار دهد تا حتی‌الامکان گره کوچکی از مشکلات مردم باز شود.

نماینده مردم اهواز ضمن اشاره به اینکه خدمات دولت باید در شأن مردم باشد یادآوری کرد: متاسفانه در حال حاضر نه تنها کمربند سبز را در اطراف اهواز نداریم بلکه امکانات رفاهی دیگری هم وجود ندارد که حداقل مردم این کلانشهر در آسایش زندگی کنند.

وی در پایان اظهار کرد: بنابراین انتظار داریم که عزیزان مرکز نشین به فکر خوزستان و شهر اهواز باشند و اعتبارات لازم را در اختیار مسئولین اجرایی ما قرار دارند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس با سلام مردم خوزستان به موارد زیر هم نیاز دارند: ۱- پارک ها و فضاهای سبز با کیفیت و مناسب ۲- فرهنگسرا ۳-آبخوری و سرویس بهداشتی در سطح شهر ۴- مترو ،تاکسی و اتوبوس مناسب ۵- مبلمان شهری مناسب و منظم و....