پیام قدرانی معاون سابق فرماندار بندرماهشهر از شهروندان

سالم عبادی معاون پیشین فرماندار بندرماهشهر پس از تودیع هفته گذشته وی در پیامی از شهروندان ماهشهری قدردانی کرد.

خورنا – هفته گذشته طی مراسمی ابراهیم آریازنگنه به عنوان معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر منصوب شد. همچنین عبدالواحد عبادی نیز به عنوان معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری بندر ماهشهر منصوب شد. و از سالم عبادی معاون پیشین فرماندار این شهرستان قدردانی شد.

سالم عبادی معاون پیشین فرماندار بندرماهشهر پس از تودیع هفته گذشته وی در پیامی از شهروندان ماهشهری قدردانی کرد.

متن پیام معاون سابق فرماندار بندرماهشهر بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
پروردگارا،مرا در هر کار با صداقت وارد کن وبا صداقت خارج ساز و از سوی خود حجتی یاری کننده برایم قرار ده.(سورا اسراء آیه ۸۰)
➖➖➖➖➖➖➖
همشهریان عزیز،همکاران ارجمند و مسئولین محترم نهادها،ادارات و سازمانهای دولتی وغیر دولتی
با سلام و تحیت، منت خدایی را که توفیق خدمت بی منت بر بندگانش را نصیب ما کرد وعنایت نمود تا آنچه در توان داریم چیزی برای ادای این عبادت بزرگ فرو نگذاریم واین توفیقی است که شکر وسپاس آن از دست وزبان هیچ کس بر نمی آید.
بی شک ،شوق پرواز و میل به شکوفایی گوهر گرانبهایی است که اگر در وجود تک تک شما عزیزان نبود،رسیدن بدین مقصود و جایگاهی که اکنون شهرستان در آن قرار داردغیر ممکن می شد. گرچه تا جایگاه اصلی و در خور شاءن مردم فهیم و قدر شناس شهرستان بندر ماهشهر (اهالی خونگرم بندر ماهشهر ،مردم با صفای بندر امام ،مردم دوست داشتنی جمران ، بعثت وروستاهای بخش مرکزی )هنوز راه درازی در پیش روست.
خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی از نعمات عظیم خداوندی است و اینک که به لطف و تقدیر الهی پس از یک ماموریت تقریبا طولانی که با انتخاب واعتماد شما مردم غیور از شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر به مدت ۴ سال شروع، سپس بخشدار مرکزی امیدیه به مدت ۲/۵ سال ، معاون فرمانداری شهرستان امیدیه و سرپرستی با حفظ سمت بخشداری جایزان به مدت ۲/۵سال و نهایتا معاون فرماندار بندر ماهشهر به مدت ۳۳ ماه ،توفیق خدمت پیدا کرده بودم،این امانت را به برادران عزیز دیگری واگذار نمودم.
امیدوارم کاستی های محتمل مرا بخشیده و فراموش نمایید و در عوض چهره ای را بخاطر بسپارید که همه شما را دوست داشته و به دوستیتان افتخار می کند و به حمایت و دعای خیرتان نیازمند است.
بدین سبب بر خود لازم می دانم از همه اعزه که طی چند روز اخیر با ابراز لطف و عنایت مثال زدنی خودتان این حقیر را شرمنده نموده اید وبا دست دوستی و اخوت خود موجب امتنان گردید کمال تشکر وقدر دانی را نموده و خداوند قادر متعال را بابت این سرمایه ثمین شکر گزار باشم و به همه بزرگواران این قول را می دهم که در هر جایگاه و کسوتی باشم در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ،مردم ولایتمدار استان خوزستان و منطقه ،بویژه مردم لایق و شایسته شهرستان ،از هیچ تلاشی فروگذار نباشم.ضمن عرض تبریک به معاونین محترم جدید الانتصاب ، آقایان دکتر عبدالواحد عبادی وزنگنه، از خداوند منان برای ایشان طلب توفیق و سلامتی دارم.
جهت استحضار حقیر امروز از سفر معنوی زیارت حضرت ثامن الحجج(ع) بازگشتم و همین موضوع علت تاخیر در ارسال پیام تشکر بود.
با تشکر مجدد وتقدیم احترام مخلصانه

سالم عبادی