علی عسکر ظاهری در جمع خبرنگاران ۴ حوزه انتخابیه:بزودی ۴ خانه جوان در شهرهای مسجدسلیمان،لالی،هفتکل و اندیکا تاسیس خواهد شد

قادر سبحانی|خورنا-صبح امروز نشست خبری علی عسکر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان،لالی،هفتکل و اندیکا با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه ۴ شهرستان حوزه انتخابیه در مسجدسلیمان برگزار شد.
علی عسکر ظاهری در این نشست با بیان اینکه خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند اظهار کرد:در حاضر تقریبا همه میدانیم که شرایط اقتصادی خوبی وجود ندارد لذا باید تلاش کنیم تا از پتانسیل ها و ظرفیت های منطقه برای خدمت و تلاش استفاده کنیم.
وی ادامه داد:همه باید کمک کنیم تا بسترهای مناسب برای توسعه و پیشرفت حوزه انتخابیه فراهم شود تا امید به جامعه برگردد و بتوانیم نشاط و شادابی را فضای جامعه تقویت کنیم.
ظاهری افزود:در اولین روزهای شروع به کار،موضوعاتی مثل آب شرب روستا و شهر،راه های ارتباطی،آموزش و پرورش در حوزه سخت افزاری،بحث مدیریت شهری و استفاده از منابع منطقه را در اولویت کاری قرار دادیم.
عضو کمیسیون انرژی مجلس در بخشی دیگر از سخنان خود اذعان کرد:با تلاش تیمی توانستیم ۳ درصد از درآمدهای حاصل از فروش نفت را به خوزستان اختصاص دهیم که بخشی از آن متعلق به مناطق نفت خیز و بخشی دیگر متعلق به مناطق محروم است.
علی عسکر ظاهری ادامه داد:درزمینه های دیگر توانستیم در بحث ارزش افزوده موفق شویم زیرا درخوزستان که سهم بالایی در تولید انرژی دارد در بحث ارزش افزوده تنها ۷ یا ۸ درصد سهم داشت که توانستیم سهم کلان شهرهای دارای ۴۰ میلیون جمعیت را به ۱۵ درصد از سهم ارزش افزوده برسانیم و در خوزستان ۵۳ درصد به شهرستان ها و ۳۵ درصد به روستاها اختصاص دهیم و انشالله بتوانیم با این کارها خدمات خوبی را به روستاها در بحث بهداشت و درمان و آسفالت ارائه کنیم.
وی اضافه کرد:درصد بیشتری از ارزش افزوده بالغ بر هزار و ۴۰۰ میلیون تومان به ورزش و جوانان تعلق گرفت که توانستیم بودجه استان خوزستان را ۱۰۷ درصد رشد دهیم که می تواند جهش خوبی در بحث ایجاد بسترهای لازم و توسعه خدمات داشته باشیم.
ظاهری یادآور شد:در حوزه ورزش هزینه ای بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان در ۴ شهرستان هزینه شده است و توانستیم برای اکثر ورزشکاران وسایل لازم را مثل البسه و… فراهم کنیم که با تلاش هایی که صورت گرفت قرار است تا ۸ خانه جوان در خوزستان تاسیس شود و که برآورد هر خانه جوان ۳ میلیارد تومان است که انشالله ۴ خانه جوان در شهرهای مسجدسلیمان،لالی،هفتکل و اندیکا افتتاح خواهد شد.
وی افزود:حدود ۱۰ چمن مصنوعی با کمک شرکت بهره برداری نفت و گاز شهرستان مسجدسلیمان به تصویب رسید و بعضی از پروژه های چمن مصنوعی در مرحله مناقصه هستند و در تلاش هستیم تا بتوانیم خدمات خوب و مطلبوبی در حوزه ورزش به مردم ارائه کنیم.
نماینده مردم مسجدسلیمان،لالی،هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در خصوص آب رسانی روستایی هم عنوان کرد:متاسفانه در حال حاضر در بحث آبرسانی به روستاها وضعیت خوبی وجود ندارد و هنوز شاهد آبرسانی با تانکر به روستاها هستیم،این وضعیت قابل قبول نیست.

امید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *