بررسی نرخنامه های ارسالی از اتحادیه های صنفی شهرستان آغاجاری در جلسه کمیسیون نظارت  

خورنا – بهنام کنارکوهی / به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آغاجاری، جلسه کمیسیون نظارت و تنظیم بازار به ریاست محمدعلی صفری معاون فرماندار و با حضور سرپرست نمایندگی صنعت، معدن و تجارت شهرستان، رئیس و نائب رئیسان اتحادیه های صنفی و دیگر اعضای کمیسیون در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

معاون فرماندار ضمن خوش آمدگوئی به حاضرین اظهار داشت: بعد از تشکیل اتحادیه های صنفی شهرستان این اولین جلسه کمیسیون نظارت می باشد. بازار نقش مهمی در رابطه با تامین نیازهای مردم دارد و بهمین خاطر باید نظارت دقیق و صحیحی بر آن صورت گیرد.

صفری معاون، یکی از وظایف مهم اتحادیه های صنفی را قیمت گذاری اجناس عنوان کرده و وظیفه کمیسیون نظارت شهرستان را نظارت جدی بر نحوه قیمت گذاری و توزیع عادلانه کالاها دانست.

وی هماهنگی و یکسان سازی قیمت ها توسط واحدهای صنفی را امر مهمی عنوان کرد که به منظور رفاه حال شهروندان باید انجام شود. هر یک از واحدهای صنفی شهرستان هم ملزم به نصب نرخنامه خدمات یا درج بر روی کالا و رعایت نرخهای مصوب شده می باشند.

صفری خواستار زود باز شدن مغازه ها در صبح ها توسط بازاریان شهرستان به منظور افزایش رونق بازار شد.

در این جلسه نرخنامه های ارسالی از طرف اتحادیه های صنفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که نرخ آرایشگری مردانه و نرخ اتوبخار مورد تایید اعضای کمیسیون قرار گرفت و سایر نرخنامه ها به منظور بررسی کارشناسی به جلسات آتی موکول شد.

در پایان از بازرسان سازمان جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت و درمان شهرستان به خاطر شرکت در گشت های بازرسی و نظارت مشترک با صنعت، معدن و تجارت با اهدای جوایزی تقدیر و تشکر شد.