تکمیل و تجهیز پارکهای محله ای دزفول ظرف ۶ ماه آینده

خورنا – فرهاد جاموسی در گفت و گو با خبرنگار خورنا اظهار کرد: صبح امروز جلسه کمیسیون خدمات شورای اسلامی شهردزفول برگزار شد که پنج مصوبه خروجی این جلسه بود.

وی افزود: براین اساس مقرر شد تا شهرداری دزفول ظرف مدت ۶ ماه نسبت به اجرای طرح تکمیل و تجهیز تمام پارکهای محله ای سطح شهر از نظر فضای سبز، وسایل بازی و ورزشی، نورافشانی، استانداردها و نظافت اقدام کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر دزفول عنوان کرد: مقرر شد تمام شهرداری های مناطق مشکلات و نیازهای پارک های سطح شهر را براساس اولویت اعلام کنند.

جاموسی یادآورشد: همچنین مصوب شد از این پس شهرداری دزفول هیچ اقدام و فعالیت خدمات رسانی به ادارات را بدون مصوبه شورای شهر انجام ندهد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر دزفول، انجام اقدامات شایسته خدماتی در ایام محرم توسط شهرداری مرکزی و مناطق را نیزدیگر مصوبه این کمیسیون عنوان کرد و گفت: مصوب شد تا در ایام تاسوعا و عاشورا نیروهای خدماتی شهرداری دزفول با حضور در مساجد کلیه اقدامات نظافتی این مکان هارا انجام دهند.

وی درپایان بر ضرورت انجام اقدامات خدماتی در راستای توسعه و بهبود محیط شهری تاکیدکرد و افزود: شورای شهر و شهرداری دزفول با تمام توان در این مسیر و در جهت ایجاد رفاه و آرامش شهروندان گام برخواهند داشت.
ش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *