آیین گرامی داشت شهید مدافع حرم علی پور برگزار شد

خورنا/ با حضور تعاون گران برتر شهرستان اندیمشک آیین گرامی داشت شهید مدافع حرم علی پور برگزار شد.

به گزارش خورنا از اندیمشک، با حضور تعاون گران برتر شهرستان اندیمشک شامگاه دوشنبه آیین گرامی داشت شهید مدافع حرم علی پور برگزار شد.

در این دیدار که به مناسبت هفته تعاون برگزار شد، تعاون گران برتر شهرستان اندیمشک با حضور در منزل این شهید عالی مقام و دیدار با خانواده آن به استمرار راه شهدای مدافع حرم و ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی تاکید و توجه کردند.

سید ناصر حسینی در این دیدار اظهار کرد: شهدای مدافع حرم، گنجینه معنوی ایران اسلامی در عرصه‌هایمختلف اسلامی و انقلابی و حوزه‌های مختلف داخلی و خارجی هستند و باید بیش از گذشته نسبت به حفظ و تعالی سیره و سبک زندگی و فکری آن‌ها توجه و تاکیدداشت.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه شهرستان اندیمشک ادامه داد: ما باید بیش از گذشته مسیر شهدا را شناخته و در مسیر تحقق اهداف آن‌ها مطابق رهنمودهای مقام معظم رهبری قدم برداشته و زمینه عزت و اقتدار ملی خود را فراهم کنیم.

وی افزود: تعاون یک معنی وسیع و مورد تاکید مقام معظم رهبری و زمینه ساز تعالی مفهوم اقتصاد مقاومتی و عامل گسترش اقتدار و توان ملی ما است و به همین جهت باید بیش از گذشته با تأمین نیازهای آن به دنبال گسترش خدمات آن باشیم.

به گزارش خورنا، شهید والا مقام جان محمد علی‌پور از رزمندگان دیار سنگربان مقاوم کرخه و دز و دوکوهه است و مدت طولانی برای نبرد با تکفیری‌ها و دفاع از حرم بی بی زینب کبری (س) در سوریه حضور داشتهاست.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کیهانی، سردار شهید احمد مجدی‌نسب، سردار شهید علی‌محمد قربانی، مهدی نظری، بسیجی شهید حبیب رحیمی منش و دانشجوی بسیجی احمد حاجیوند الیاسی دیگر شهدای مدافع حرم شهر یک هزار شهید اندیمشک در دفاع از جبهه‌های مقاومت و بیداری اسلامی و حرمین شریفه اهل بیت(ع) هستند.

بیش از این نیز و به مناسبت هفته تعاون و با حضور در منزل شهدای عالی قدر پاپی و خیری از نقش والای شهدای هشت سال دفاع مقدس توسط تعاون گران برتر شهرستان اندیمشک تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/